jake12r
New member
Eli alkoi hieman askarruttamaan eräs asia, mikä ilmeni penkityksen jälkeen. Käytin siis eilen pyörääni penkissä ja kaikki meni oikeastaan ihan hyvin.. huipputeho ja vääntö nousivat selvästi mikä oli tietysti tarkoituskin.. mutta penkityksen jälkeen ilmeni, että alavääntö oli tippunut alueella 2000- 5000 rpm ja selkeimmin 3000-3500 rpm missä ero oli n. 10nm luokkaa. 5000 rpm:n jälkeen vääntökäyrä ylittyy ja pysyy selvästi yläpuolella loppuun asti. Olen pohtinut, että asia johtunee putkiston muutoksesta ja varsinkin kyseisen 4-1 putkiston ominaisuudesta, 4-2-1 putkistossa ongelma on ilmeisesti pienempi, mutta yläteho/vääntöalua vastaavasti huonompi. Olisko kenelläkään asiaan tarkempaa tietoa ja näyttöä?
Aikaisempi kokonaisuus oli siis: vakiokäyrästö + Yoshimura bolt-on + pcIIIr, nyt: Akrapovic full race + K&N + pcIIIr
Aikaisempi kokonaisuus oli siis: vakiokäyrästö + Yoshimura bolt-on + pcIIIr, nyt: Akrapovic full race + K&N + pcIIIr