pyörä englannista

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tube68
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tube68

New member
Hei, tälläinen aloittelijan kysymys. Onko enkku pyörissä muuta eroa "normi" pyörään kuin tuo ajovalo (kaasu, kytkin ehkä eri puolella)?
Punta näyttää sen verran halvalta tällä hetkellä ja noita Triumpheja on siellä aika paljon ja "halvalla".
Entä miten mahtaa olla noiden pyörien kunto, vaikuttaako englannin ilmasta miten noihin pyöriin (kosteus = ruoste)?
 
Kaasu ja kytkin on ihan normaalilla puolella.

Omassa pyörässä digimittaristossa on nappi jolla sai
mailit vaihdettua kilometreiksi, joten ei tarttenut edes Speedohealeria siihen.
 
Noissa brittipyörissähän on kaasu vasemmalla kädellä, jota "työnnetään" ei käännetä ja kytkin oikealla kädellä. Vaihteet taas oikealla jalalla käännetyllä kaaviolla ja jarru vasemmalla jalalla, jota nostetaan jarruttaakseen...hehe, ei vai  
biggrin.gif
tounge.gif


Uudet pyörät ovat ihan eu malleja, valot saa säädettyä elektronisesti ja mailit saa kilometreiksi digimittaristoissa.  
062802moto_prv.gif


e:tiedä ihan tarkkaan onnistuuko kaikissa malleissa.
 
Uudet pyörät ovat ihan eu malleja, valot saa säädettyä elektronisesti ja mailit saa kilometreiksi digimittaristoissa.  
062802moto_prv.gif


e:tiedä ihan tarkkaan onnistuuko kaikissa malleissa.
Ja jos ei saa, siihen saa laitettua tarran paalle.

Ilmasto vaikuttaa jonkin verran mita lahempana on Atlanttia. Etelarannikolla valittavat pyorien ruostuvan, mita taas taalla Lontoossa en ole huomannut.

Ainoa, mika kannattaa ottaa huomioon on se, etta taalla ei ole siirtokilpia, eli mopo pitaa jo olla rekisterissa tai sitten rekisteroida (jos on uusi). En tieda, pystyyko sen rekisteroimaan uutena ulkomaille, diileri varmaan osaa neuvoa.
 
onko jengillä tietoa miten katsastuksessa toi valo tarkastetaan (että se on vaihdettu toispuoliseksi)
 
Onko jollakin kokemusta tuosta valojen suuntauksesta? Tarkoitan että onko niitä katsastuksessa tarkistettu? Ja jos on niin miten?

Ja tiedän että autolla ne katsotaan sillä laatikolla. Nyt kaipaisin kuitenkin jonkun omakohtaista tietoa/kokemusta asiasta ei mitään mutua.
 
Onko jollakin kokemusta tuosta valojen suuntauksesta? Tarkoitan että onko niitä katsastuksessa tarkistettu? Ja jos on niin miten?

Ja tiedän että autolla ne katsotaan sillä laatikolla. Nyt kaipaisin kuitenkin jonkun omakohtaista tietoa/kokemusta asiasta ei mitään mutua.
Rekisteröintikatsastus EU alueelta tuotuun pyörään on käytännössä runkonumeron + paperien tarkistus.

Kolmen viimeisen tuomani pyörän kohdalla ei ole väännetty edes virtoja päälle ( kaikki eri katsastusasemia ).
 
Onko jollakin kokemusta tuosta valojen suuntauksesta? Tarkoitan että onko niitä katsastuksessa tarkistettu? Ja jos on niin miten?

Ja tiedän että autolla ne katsotaan sillä laatikolla. Nyt kaipaisin kuitenkin jonkun omakohtaista tietoa/kokemusta asiasta ei mitään mutua.
Mulla ei katsastusmies vilkaissutkaan valoa/umpiota vaikka briteistä tuotu pyörä olikin.
 
Onko jollakin kokemusta tuosta valojen suuntauksesta? Tarkoitan että onko niitä katsastuksessa tarkistettu? Ja jos on niin miten?

Ja tiedän että autolla ne katsotaan sillä laatikolla. Nyt kaipaisin kuitenkin jonkun omakohtaista tietoa/kokemusta asiasta ei mitään mutua.
Eivät katsoneet muuta kuin, että e-hyväksyntä löytyy eli eivät tarkistaneet valokuviota. Itselläni oli kyllä oikeanpuoleiseen liikenteeseen tarkoitettu umpiokin hankittu, mutta en ehtinyt katsastukseen vaihtaa sitä.

Jos vaatimuksenmukaisuustodistusta travitsee, niin siinä voi olla merkintä ajovaloista. Riippuu tietysti, mistä ko. todistuksen hankkii jne. Itselläni oli tehtaan todistus ja siinä oli mainittu erot eli ajovalo ja nopeusmittari.
 
Back
Ylös