peltzi82
New member
Eli töissä olin tänään ja viivyin n. 1.5h töissä ja tulin parkkikselle (ainoa ajoneuvo parkkiksella eli melko varmasti ei silminnäkijöitä) ja huomasin Busan kumossa !!! Voi helv*tti, että otti pannuun!!! Siitä sitten vit*uuntuneena pyörä pystyyn ja kotiin etsimään poliisin numeroa ja ilmoitus, että pyörä kaadettu... Luurin toisessa päässä hieman "kyllästyneen oloinen" herra tivaa, että "oletko aivan varma, että pyöräsi on kaadettu vaiko onko ittellään kaatunut?" ":wattafuck:" Sanoin vain, että mistäs helvetistä mä sen tiedän, mut jalan varaan sen jätin ja kun töistä tulin niin kumossa oli ja tukijalka on OK eli ei ole esim. katkennut alta!!!
Noh, huomenna käski tulemaan asiaa selvittämään poliisilaitokselle... Saas nähä millanen kuulustelu on kyseessä?!? Kyl mä sen tiedän, ettei syyllisiä kiinni saada ja olen valmis sen hemmetin omavastuunkin (eihän tosta mitään bonuksia mene?!?!) maksamaan ilkivaltavakuutuksesta, mutta... En tiä, ottaa vaan pannuun ihan sikana!!! Tietysti olis ollut parasta heti siinä paikalla soittaa poliisille, mut eipä siinä #####uksessa tullut sellasta mieleen vaan ajoin kotiin ja soitin lankapuhelimella netistä löytämääni numeroon (ei tuntunut ihan 112-asialta...)
Otin Pohjolaankin yhteyttä jo asian tiimoilta ja sieltä käskettiin tehä vaan vahinkoilmoitus netissä ja hakemaan poliisilta kopio lapusta, josta näkyy, että pyörä kaadettu! Tämän siis sanoi asiakaspalvelija sen jälkeen kun kerroin mitä poliisi oli minulta kysellyt (kaatunut vai kaadettu), Pohjolan-sedän mukaan pyörä ei kaadu jos jalka on kunnossa ja ei tollasesta tarvis heidän mukaansa alkaa vääntää jos kerran jäljet sen mukaiset, että pyörä kaatunut paikoillaan eikä esim. vauhdista, jonka jälkeen joku yrittää selittää, että pyörä kaatunut!!!
Mitäköhän tässä nyt on edessä?!? Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia ja miten asiat hoituneet?
Niin ja niistä vaurioista vois kans kertoa:
- kytkinkahva katkennut
- etulokarissa ihan pienet jäljet
- vasemmassa katteessa muutamat naarmut
- vasen poski (se koneen poski joka maalattu mustaksi) mennyt semmoseksi "röpelöksi", josta maalit rullalla...
Eipä oikein muita jälkiä, paitsi putken siinä liitoskohdassa pieni jälki (mut en tiedä onko ollut jo noissa käytetyissä putkissa aiemmin?!?)... Noista katteiden jäljistä suurin osa tarrojen kohdalla, jotka lähtis pois tarrojen mukana.
Mitäs te tekisitte täs tilanteessa? Siis jos nyt kaikki menee hyvin ja eivät ne poliisit ala "kettuilemaan". Eli kertakorvausta vai ite kytkinkahvan ostoon (paljonko muuten maksaa? Onko jollain käytettyä?) ja yrittää ite peittää naarmuja?
Ottaa kyl kupoliin kun pyörä noinkin uus (-05 ajettu n.3000km) ja hyvää huolta olen siitä pitänyt...
Noh, huomenna käski tulemaan asiaa selvittämään poliisilaitokselle... Saas nähä millanen kuulustelu on kyseessä?!? Kyl mä sen tiedän, ettei syyllisiä kiinni saada ja olen valmis sen hemmetin omavastuunkin (eihän tosta mitään bonuksia mene?!?!) maksamaan ilkivaltavakuutuksesta, mutta... En tiä, ottaa vaan pannuun ihan sikana!!! Tietysti olis ollut parasta heti siinä paikalla soittaa poliisille, mut eipä siinä #####uksessa tullut sellasta mieleen vaan ajoin kotiin ja soitin lankapuhelimella netistä löytämääni numeroon (ei tuntunut ihan 112-asialta...)
Otin Pohjolaankin yhteyttä jo asian tiimoilta ja sieltä käskettiin tehä vaan vahinkoilmoitus netissä ja hakemaan poliisilta kopio lapusta, josta näkyy, että pyörä kaadettu! Tämän siis sanoi asiakaspalvelija sen jälkeen kun kerroin mitä poliisi oli minulta kysellyt (kaatunut vai kaadettu), Pohjolan-sedän mukaan pyörä ei kaadu jos jalka on kunnossa ja ei tollasesta tarvis heidän mukaansa alkaa vääntää jos kerran jäljet sen mukaiset, että pyörä kaatunut paikoillaan eikä esim. vauhdista, jonka jälkeen joku yrittää selittää, että pyörä kaatunut!!!
Mitäköhän tässä nyt on edessä?!? Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia ja miten asiat hoituneet?
Niin ja niistä vaurioista vois kans kertoa:
- kytkinkahva katkennut
- etulokarissa ihan pienet jäljet
- vasemmassa katteessa muutamat naarmut
- vasen poski (se koneen poski joka maalattu mustaksi) mennyt semmoseksi "röpelöksi", josta maalit rullalla...
Eipä oikein muita jälkiä, paitsi putken siinä liitoskohdassa pieni jälki (mut en tiedä onko ollut jo noissa käytetyissä putkissa aiemmin?!?)... Noista katteiden jäljistä suurin osa tarrojen kohdalla, jotka lähtis pois tarrojen mukana.
Mitäs te tekisitte täs tilanteessa? Siis jos nyt kaikki menee hyvin ja eivät ne poliisit ala "kettuilemaan". Eli kertakorvausta vai ite kytkinkahvan ostoon (paljonko muuten maksaa? Onko jollain käytettyä?) ja yrittää ite peittää naarmuja?
Ottaa kyl kupoliin kun pyörä noinkin uus (-05 ajettu n.3000km) ja hyvää huolta olen siitä pitänyt...