Roark
Laissez-faire
Pyörä pitkälle (190+ cm)
Täällä on taas viime aikoina etsitty pyörää jos jonkin kokoiselle ja näköiselle kuskille, mutta en pikaisella katsauksella löytänyt suosituksia pitkälle (yli 190 cm) miehelle.
Hakusessa olisi siis monessa merkityksessä pieneksi jääneelle pikkufasulleni seuraaja, tyyppiä katettu/puolikatettu kiloinen tai yli, joka yksin ajellessa vetää suupielet korviin mutkapätkällä, muttei kavahda satunnaista pidempää reissua matkustajan kanssa.
Voimaa ja vääntöä saa olla sen verran reilusti, ettei tarvitse joka ohituksessa tiputtaa kakkoselle tai kolmoselle ja etten ole taas täällä ensi keväänä huutelemassa samasta asiasta. Niin, ja pyörän pitää olla sen kokoinen, etten näytä samalta kuin se kotikylän nuorena 185-senttiseksi venähtänyt tyyppi PV:nsä selässä
Hintaa laitteella saisi olla 5-8, max 10 ke, ikää alle kouluiän ja kilometrejä alle 30-40 tonnia. Öljynvaihtoja isompiin huoltohommiin ei ole taitoa tai tahtoa, joten jokseenkin nipussa pysyvä peli saisi olla.
Luonnollisesti eka päivitysidea oli FZ1, mutta yhden yksilön koeajon perusteella en sille erityisesti lämmennyt, eikä pikagalluppi keväisen .ORG-letkan tauolla varsinaisesti hellinyt mallia.
Trumpan Sprint ST näyttää jumalaiselta ja kaverin Street Triplellä (polvet kaatumatapeissa kolisten) heitetyn lenkin perusteella kolmipyttyiset ovat varsin muikeita laitteita. Fiilispohjalta ennakkosuosikki, joka pitää päästä ensi tilassa koeajamaan.
Viffereistä hintahaarukkaan mahtuu kasisatanen, mutta voimapuolella se jää vajaaksi ja muutenkaan tuo VTECin luonne ei ole saanut liiemmin rakkautta täällä .ORGissa.
Bläkkäri. Malli on alunperin ysärin lopulta, mutta ovatko nuoremmat yksilöt kuitenkin vertailukelpoisia 2000-luvulla suunniteltujen kilpailevien mallien kanssa? Näiden maineella uskaltaa ostaa enemmänkin ajetun yksilön.
Pakollisia turbobusa-kommentteja ennakoiden tein busahaun, ja yllätyksekseni ovat ihan hintahaarukassa. Jostain syystä raskas rynnäkködildo ei kuitenkaan sytytä.
Olenko täysin hakoteillä näiden mallien kanssa, ja mitä spekseihin sopivia pyöriä olen missannut?
Millaisilla pyörillä .ORGin muut kahta metriä hipovat ajavat?
Täällä on taas viime aikoina etsitty pyörää jos jonkin kokoiselle ja näköiselle kuskille, mutta en pikaisella katsauksella löytänyt suosituksia pitkälle (yli 190 cm) miehelle.
Hakusessa olisi siis monessa merkityksessä pieneksi jääneelle pikkufasulleni seuraaja, tyyppiä katettu/puolikatettu kiloinen tai yli, joka yksin ajellessa vetää suupielet korviin mutkapätkällä, muttei kavahda satunnaista pidempää reissua matkustajan kanssa.
Voimaa ja vääntöä saa olla sen verran reilusti, ettei tarvitse joka ohituksessa tiputtaa kakkoselle tai kolmoselle ja etten ole taas täällä ensi keväänä huutelemassa samasta asiasta. Niin, ja pyörän pitää olla sen kokoinen, etten näytä samalta kuin se kotikylän nuorena 185-senttiseksi venähtänyt tyyppi PV:nsä selässä
Hintaa laitteella saisi olla 5-8, max 10 ke, ikää alle kouluiän ja kilometrejä alle 30-40 tonnia. Öljynvaihtoja isompiin huoltohommiin ei ole taitoa tai tahtoa, joten jokseenkin nipussa pysyvä peli saisi olla.
Luonnollisesti eka päivitysidea oli FZ1, mutta yhden yksilön koeajon perusteella en sille erityisesti lämmennyt, eikä pikagalluppi keväisen .ORG-letkan tauolla varsinaisesti hellinyt mallia.
Trumpan Sprint ST näyttää jumalaiselta ja kaverin Street Triplellä (polvet kaatumatapeissa kolisten) heitetyn lenkin perusteella kolmipyttyiset ovat varsin muikeita laitteita. Fiilispohjalta ennakkosuosikki, joka pitää päästä ensi tilassa koeajamaan.
Viffereistä hintahaarukkaan mahtuu kasisatanen, mutta voimapuolella se jää vajaaksi ja muutenkaan tuo VTECin luonne ei ole saanut liiemmin rakkautta täällä .ORGissa.
Bläkkäri. Malli on alunperin ysärin lopulta, mutta ovatko nuoremmat yksilöt kuitenkin vertailukelpoisia 2000-luvulla suunniteltujen kilpailevien mallien kanssa? Näiden maineella uskaltaa ostaa enemmänkin ajetun yksilön.
Pakollisia turbobusa-kommentteja ennakoiden tein busahaun, ja yllätyksekseni ovat ihan hintahaarukassa. Jostain syystä raskas rynnäkködildo ei kuitenkaan sytytä.
Olenko täysin hakoteillä näiden mallien kanssa, ja mitä spekseihin sopivia pyöriä olen missannut?
Millaisilla pyörillä .ORGin muut kahta metriä hipovat ajavat?