• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyörä tyttärelle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hyyde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hyyde

New member
Tytär luopui satapiikistä kun ikää tuli18.Nyt kova kuume isompaan pyörään.Sehän täytyisi olla 25kw,harkinnassa on ollut
Honda 600cbr,Suzuki SV 650,GSX 600 F,Kawa ER5 tai joku vastaava.EI custom,ainut rajoittava tekijä on raha noin 4000 max.
Olisiko tarjolla sopivia yksilöitä.

Meillä olisi kaupan Kawasaki gpz 500s, vm-94 ml. 23tkm, josta tänä kesänä ajettu kokonaiset 100km! hyvä pyörä naiselle(kevyt ja matala), sopii hyvin myös lyhyelle ihmiselle. sama tekniikka kuin er-5 mutta hieman sportimpi ulkonäkö ja ajoasento,hinta jää alle tuon 4000€! ota yhteyttä privana tai s.postilla jos gpz kiinnostaa!

Kerroppa vähän kokemuksia jos kerkisitte yhtään ajeleen? Kannattaako hommata muijalle vai ei?
Ittellä oli tuo erkki "opettelupyöränä" ja tykkäsin tosi kovasti, suosittelen! Mulle se tosin ei kauan riittäny ku oon kuulemma niin kuumaverinen...  
cool.gif

Tyttö on suhteellisen tyytyväinen,ajelut on pääasiassa kaupunki ajelua.Pyörä on kevyt hallita ja vähä ruokainen.Ulkonäköön ei aivan tyytyväinen,pitäis kuulemma olla tupla valot,toisenlaiset peilit yms.vilkut jo vaihdettiin pienemmiksi melkein heti.Itse ajoin pyörän pois etelästä tänne itään n.450 km ja olihan se erilainen kokemus ison matkaenduron jälkeen.Kyllä sillä muun liikenteen mukana pysyy kunhan antaa koneelle kierroksia.Koneesta hävisi kyllä "paras terä" pois kun laitoin 25KW osat paikalleen,on vähän kuin kuminauha olisi kaasuvaijerina.Aloittelijalle mielestäni hyvä valinta.
062802moto_prv.gif

Erkki-5 on suosittu autokoulupyörä. Eli todennäköisesti hyvä aloittelupyörä. Matala ja sopivan rauhallinen.

Back