• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyörähuolto pk-seudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gogirl1980
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

gogirl1980

New member
Hei!

Mun pitäisi löytää hyvä paikka jossa huolettaa pyörä nyt talven aikana. Olen yleensä kotipuolessa huoltanut, mutta nyt ajattelin jos etelästä löytyy hyviä paikkoja niin kertokaa toki minullekin
smile_org.gif

Ja etelällä tarkoitan Helsinkiä ja lähialueita!

nixweiss.gif

Hei!

Mun pitäisi löytää hyvä paikka jossa huolettaa pyörä nyt talven aikana. Olen yleensä kotipuolessa huoltanut, mutta nyt ajattelin jos etelästä löytyy hyviä paikkoja niin kertokaa toki minullekin
smile_org.gif

Ja etelällä tarkoitan Helsinkiä ja lähialueita!

nixweiss.gif
Moni on suositellut http://www.jlbike.fi/

Hinta/laatu suhde ok??

Itse en ole mopoani huollattanut missään, joten vaikeata sanoa onko kyseinen pulju hyvä
nixweiss.gif

JL-Bikessa, Koivuhaassa Kawa kävi tänä syksynä ja ei todellakaan pahaa sanottavaa mestasta. Mukavia hemmoja, hoitivat hommansa kiitettävästi eikä hintakaan ollut sieltä pahimmasta päästä. Vielä huollon ajaksi kun irtosi CBR sopuhintaan, niin ei tullut ongelmia henk.koht. logistiikankaan kanssa
thumbs-up.gif
Ja ei, koskaan aikaisemmin en ole minäkään fillareitani huollattanut, mutta kun tällä kertaa ei oikein ollut aikaa eikä inspistäkään ruveta tuohon Kawan suurimpaan huoltoon itse, niin...
lookaround_orig.gif

Jos pyöränä suzuki, kawa tai honda, suosittelen:

Metura Motors

Muita merkkejä Juha ei tietääkseni hoida.

Meidän perheen mopot on huollettu tuolla jo pari vuotta.

Jos pyöräsi on sopivan merkkinen, niin tasapuolisesti 1 ääni Metura Motorsille ja 1 JV-Motorsportille.

Kiitoksia vastauksista, pyöräni on VTR eli eiköhän joissakin näissä paikoista osattane se huoltaa ens kevään ajoja varten
062802moto_prv.gif

Back