• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyöräilyn iloa ja onnea

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Päppis_
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Päppis_

New member
Liki 20 vuoden jälkeen olen palannut siihen missä on kivaa ja mukavaa!!!
Elämä on heitellyt sinne ja tänne, hellästi ja kovasti. Aina on haaveissa ollut, että jonain päivänä taas mopolla ja oman kuskin kanssa! On ollut upeaa taas istua kyydissä, katsella maailmaa ja nauttia maisemista, vauhdista, tuoksuista, mutkista, matkoista...
Hyviä mutkamatkoja kaikille!
Otan vastaan kaikki kommentit, joita uuskyytiläiselle keksitte! Morjestetaanko myös kyydissä olijaa? Vauhtia ja vapauden tunnetta! Vauhtia ja valppautta!
062802jumpie_prv.gif

jaa olipas kyssä itse en pidä kyydistä mut avovaimoni rakastaa sitä sanoo samaa vauhti ja vapauden tunne kait se on oli sit kuski tai kyydis kunhan luotto on kuskiin kunnossa ainakin me moikataan molemmat oli yksin tai kaksin matkas monta käpälää ilmas
pftroest.gif

kyllä täälläkin avovaimo tykkää kovasti olla kyydissä..tai no ainakin aina haluaa mukaan...kyllä itse ainakin tulee morjestettua kumpaaki, sekä kyytiläistä että kuskia...tulee kyytiläisen tervehtimisestä mieleen että nuo ainakin on kumpikin hommassa mukana...ja omalta osaltaanhan kyytiläinen on myös motonisti vai mikä se oli...joten ei kun
062802moto_prv.gif
ja kyytiläiselläkin lapanen pystyyn kun kohdataan.

Kyydissä on kyllä ihan mukava olla, voi rauhassa katsella maisemia (jos kerkee
tounge.gif
)
Mut täytyy myöntää etten ole kyydissä ollessani moikkaillut, nyt vasta tätä lukiessani tuli mieleen että "ai niinkin voi tehdä"
idea3.gif

Mutta joo, mä en usko että tulevaisuudessakaan morjestan jos olen kyydissä, parempi vain pitää kiinni, kun kyykyn kyydissä ei maantiellä (varsinkaan) ole muutenkaan niin rennot oltavat (jatkuvaa ohittelua...) Kaupungissa tutuille tietysti.
Mutta kun itse ajan niin on toki eri juttu!
smile_org.gif

Itse viimeiset vuodet kyytiläisenä ollessani olen kyllä aina moikkaillut ja nauttinut kyydissä olosta (kunhan pyörä vaan mahdollistaa takan istumisen). Nyt sitten oma pyörä hommattu ja harjoittelemaan ihan itsekseen ajelemista...

Vyöruusuna on "ihan kiva" olla mutta jos vaan on mahdollista niin suosittelen sen oman mopon hommaamista. Sitten vasta koukkuun jäätkin.  
tounge.gif

Kyllä tuo tyttö tykkäs olla kyydissä. sano että ohittaminen oli kivaa ku tuntu et mentii nii lujaa.
biggrin.gif
Niin ja pienestä mutkittelusta suoralla tielläki se tykkäs... ainaki väitti
tounge.gif

Vaimo tykkää mutkista ja käyristä, suoralla alkaa ahdistaa, pikkulenkkejä kyytissä

Back