• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyöräkauppaa Motsikassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kunkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kunkku

New member
Motsikka on saanut tällä foorumilla lähes pelkästään haukkuja, mutta tässä vähän toisenlaisia kokemuksia. Päätin pitkän harkinnan jälkeen vaihtaa pyöräni toisentyyppiseksi ja hieroin vaihtokauppaa monen liikkeen kanssa. Motsikan tarjous oli selvästi edullisin ja ainoa, jossa uusi GS-Bemari luvattiin toimittaa vielä tänä syksynä. Uuden pyörän sain reilu viikko kaupan sopimisesta. Renkaat oli vaihdettu toivotunlaisiksi ja ensiasennusrenkaat saavat jäädä odottamaan kesäkelejä. Kaupankäynnistä on vaikea keksiä mitään pahaa sanottavaa.
  Miksi Motsikasta on näin erilaisia kokemuksia? Ei minulla ole tarvetta alkaa väittämään tätä Motsikan yrittäjää miksikään runosieluksi, tai kaikkien asiakaspalvelijoiden äidiksi, mutta en minä sellaista moottoripyöräliikkeestä etsikään. Asiantuntemus mp-alalla on paljon tärkeämpi juttu ja siinä muut Lappeenrannan liikkeet ovat Motsikkaan verrattuna vielä vaippavaiheessa.
  Näin harrastajan näkökulmasta moottoripyöräala on muuttunut valtavasti niiden kolmenkymmenen vuoden aikana, mitä olen kuvioissa mukana ollut. Ennen raha oli paljon tiukemmassa kuin nykyään, moottoripyöräilyharrastus alkoi useimmiten halvasta ja käytetystä pyörästä. Se vaati paneutumista tekniikkaan ja oppiminen tapahtui tekemisen ja erehtymisen kautta. Nyt alalla tuntuu aivan liian usein vallitsevan "kaikkitännemullenytheti"-mentaliteetti. Tämä näkyy myös siinä, mitä odotetaan alan liikkeiltä. On aika kohtuutonta odottaa, että yhden miehen yritys pystyisi hektisen sesongin aikana palvelemaan kaikkia asiakkaita ilman viiveitä.
  Jos isommassa liikkeessä on henkilökuntaa niin, että saan aina palvelua välittömästi, mutta vastaavasti pyöräkaupassa välirahaa pyydetään tuhansia euroja enemmän, minä jaksan odottaa. Menen mieluummin sinne hitaammin palvelevaan liikkeeseen ja varaan vähän enemmän aikaa. Huoltoajat voin sovittaa syksyyn tai talveen ja varata ne hyvissä ajoin. Luulen, että jokaisesta alan liikkeestä saa hyvää palvelua silloin, kun tarjolla on täytettä siihen hiljaisempaan vuodenaikaan.
 Jotenkin tässä "risujen" jakamisessa tällä foorumilla on vahva puskasta ampumisen maku. Nimimerkit ZXRFJTUPLAX jne. julistavat suurena totuutena omia kokemuksiaan. Jos arvostellaan selkeästi nimeltä mainittua kohdetta, eikö silloin olisi korrektia esiintyä itsekin nimellään? Vai onko tämä nyt sitten sitä nykyaikaa?
  Moottoripyöräliikkeitä tulee ja menee. Kymmeniä vuosia jatkunut liiketoiminta kertoo yleensä siitä, että myös asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä.

Jouko Kuningas, Luumäki

"Asiakas on Kuningas!"
biggrin.gif

Eikös se ole aina helpompaa antaa risuja kuin ruusuja? Ainakin huomaa siitä kun on asiakaspalvelussa niin harvemmin saa kiitosta. Itse en ole asioinut motsikassa, niin en voi sanoa palvelusta mitään, juttuja olen kuullut mutta niitä on turha käydä levittelemään koska ei ole omakohtaista kokemusta tapahtumista. Jos tuntee saaneensa huonoa palvelua niin kannatta vaihtaa liikettä.
062802moto_prv.gif

niinpä, itse olen ostanut moottoripyörän joka LPR mp-liikkeestä
sv 650 Motsikasta v 2000, zrx 1200 Harpmotorista 2005, sv meni vaihdossa.. ja samana vuonna syksyllä käytetty NX 650 Konekoskimiehestä.. ja palvelu on ollut ihan kohdallaan kaikissa..

ite ostin apriliani motsikasta ja homma on muuten pelannut kautta miun ajoajan hyvin paitsi,että välillä ei saa asiakas palvelua kirveelläkään
veryangry.gif
. Välillä herra urpalainen on hyvällä päällä (kuten aina kun on saanut pyörän myytyä) ja sit ropisee kivoja alennuksia
smile_org.gif
iha ok paikka

Back