• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyörän haku saksasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bemarim5
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bemarim5

New member
Olisi ensiviikolla tarkoitus käydä hakemassa tutulle pyörä saksasta.

Onko vinkkejä missä/mistä liikkeistä kannattaa käydä katsomassa.

Alue olisi hyvä olla 600km säteellä Travemundestä.

Tarkoitus olisi tuoda pan european/yamaha fjr tai bmw rt.

Ja saa toki kokeneet laittaa muita hyödyllisiä vinkkejä/neuvoja

Mortonki!

Miks liikkeestä? Kalliimpia kumminkin ovat. Jos ostat vähän kalliimpaa yksilöä (yli 5000€), niin yksityisiltä saat erinomaisia ja tosihyvin huollettuja motukoita. Hain kesäkuussa vs1400 Intruderin pitkällä keulalla, apeilla, siirtosarjat, Amen putket jne. Mukaan myös alkuper. keulaputket, jalkatappirauta, pakarit. Ensiomistajalta, ajettu luotettavasti todistetut 15 050 km, ja kyllä pyörä olikin kuin pakasta vedetty. Hintapyyntö oli 5900, maksoin 5700, johon veroja vajaat 1500. Suomessa olis joutunu maksamaan vastaavasta reilusti yli 9000. Ei muuta kuin mobilesta ja autoscoutista bongaamaan
thumbs-up.gif

TÄSSÄ on Travemünden lähellä 200km sisällä olevat RT:t mobile.de:ssä. Tuohon hakuun voi laittaa myös vaikka kyseisen alueen ensimmäisen numeron, tässä tapauksessa kakkonen ja listaa sen alueen mopot - onko se nyt sitten lääni, osavaltio vai mikä.

Osaatteko suositella jobbaria tuomaan pyörä Saksasta Suomeen, tai saksalaista liikettä, joka osaisi laittaa sen postiin?
Itse hakeminen ei pakettiauton kanssa oikein aikapulan vuoksi onnistu, mutta tietysti vaihtoehto, että lentäisi Saksaan, etsisi vuokra-autolla pyörän ja ajaisi sen laivaan, voisi toimia.

Osaatteko suositella jobbaria tuomaan pyörä Saksasta Suomeen, tai saksalaista liikettä, joka osaisi laittaa sen postiin?
Itse hakeminen ei pakettiauton kanssa oikein aikapulan vuoksi onnistu, mutta tietysti vaihtoehto, että lentäisi Saksaan, etsisi vuokra-autolla pyörän ja ajaisi sen laivaan, voisi toimia.
Osaan suositella, oman erittäin positiivisen kokemuksen kautta tätä .

Luotettava heppu, ota yhteyttä.
smile_org.gif

Niin ne vaan menee kokemukset ristiin - mopedmanin suosittelemaa yritystä eivät taas muutamat asiakkaat käytä enää toista kertaa!

Hannu Linden....eli www.Graulin.com.
Toimittaa sulle pyörän laivalla Hampurista.
Käy sivuilla katsomassa .

Tai teette siten, kuin meikäläinen on kaavaillut. Kirjoittelette ulkomaalaisten mp-harrastajien kanssa jollakin hyvällä ja laadukkaalla palstalla (tässä mun tapauksessa VSRI-International) ja hankitte sieltä kavereita pitkin maailmaa. (tiedoksi kaikille kavereita saa kirjoittamalla nätisti ja ei puukottamalla
biggrin.gif
).

Mulla on jo kaksi Admin-oikeuksilla olevaa kaveria Sakulasta luvanneet auttaa pyörän hankkimisessa ja kertoneet, että pyörä voi olla niiden tallissa säilössä, jos vaikka haen tai lähetän sen rahdilla...

On tämä maailma oikeasti aika pieni paikka ja Hampurikaan ei ole Rovaniemeä kauempana PKS:lta katsottuna.

Sen voin melkein allekirjoittaa, ettei siellä saksassa pitää olla joku luotettava jobbari, joka hoitaa homman. Sinne itse meneminen ja etsiminen saattaa lyödä p:tä käteen oikein kunnolla,kun jokin laite pitää saada pakolla kotiin viemisiksi.

Graulinista olen lukenut kommenntteja muualtakin, ja hommo on pelannut juuri, kuten voisi olettaa. Tavara on sitä,mitä on sovittu ja tullut ajallaan.

-M

Graulinilta minäkin kyselin, kun olin sieltä pyörää etsimässä. Kun budjetti ei ollut kummoinen, sanoin hän (mielestäni hyvin asiallisesti), ettei tuolla rahalla kyllä voi odottaa saavansa mitää erityisen hyvää. Olin tyytyväinen ko. infoon.

http://www.automobile.fi/
Tuota kaveri käytti aikanaan. Sivut on aika venäläiset, mutta homma ilmeisesti toimi.

Oman pyöräni hain viime keväänä itse ajamalla, halpalennon, laivan ja junan avustuksella. Tuli hieman kalliimmaksi kuin jobbarin käyttö, mutta saipahan tutustella pyörään samalla.

Eniten aikaa paloi pyörän löytämiseksi netistä, kun ei juuri tuota mallia hyvillä varusteilla ollut oikein saatavilla. En edes viitsi arvailla kuinka monta kymmentä tuntia kului mobile.de:n parissa.  
wink.gif

Back