Pyörän huoltoa vai valohoitoa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kitsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kitsu

New member
Löytyykö Oulusta asiantuntevaa pyörähuoltoliikettä?Olis hyvä tietää ,onko tilanne yhtä huono kuin etelässä eli rahat boys-meininki ja ajele kuitti taskussa,"kyllä se pelaa, kun maksoit suojelurahan" :kääk:-linjalla.

Hyväksi olen havainnut Motorservice E. Portaankorvan Kellossa ja Sirniön Oulussa, saa rahoille vastinetta sekä myös asiantuntevaa puhelinneuvontaa myös.
Niih ja kaikki mopottimen "työstäjät", kandee käyä kattomassa tota Portaankorvan huoltohallia, on viimesen päälle siisti mies!
Siinä lattialla vois vaikka istua ja juoda kahvit  
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif

Hyväksi olen havainnut Motorservice E. Portaankorvan Kellossa ja Sirniön Oulussa, saa rahoille vastinetta sekä myös asiantuntevaa puhelinneuvontaa myös.
Niih ja kaikki mopottimen "työstäjät", kandee käyä kattomassa tota Portaankorvan huoltohallia, on viimesen päälle siisti mies!
Siinä lattialla vois vaikka istua ja juoda kahvit
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
Veit jalat suustani!
biggrin.gif

Pari kaveria käytti ihan vasta Kawasakinsa huollossa Sirniöllä ja pelkkää positiiivista palautetta tuli. Portaankorvasta oon kans kuullu pelkkää hyvää, toiminta nopeeta, asiantuntevaa ja sopparin hintasta.

Vien mun zx-6r:n 24000 huoltoon Sirniölle ens ke, kommentoin lisää sen jälkeen. Jotenkin toi Motormanin kynyttämä 450 egee + tarvikkeet tuntuu aika kovalta summalta...

Nonni,

nyt o Ninja päässy taas kotiin. Hyvää jälkeä oli Sirniö tehny, kaikki jutut mitä ite olin huomannu ja jättänyt fiksaamatta oli pistetty kuosiin.

Bonarina tuli viel kommenttii sellasista kohdista joissa vaihto tai korjaus o edessä tän ajokauden jälkeen.

Hintakin oli hyvin kohtuullinen joten voin suositella.

Back