Pyörän kuljetuslaatikko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripley
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ripley

New member
Mistä voisin hankkia, lainaksi tai omaksi, moottoripyörän kuljetuslaatikon tai alustan, jota voi nostaa haarukkatrukilla?
Ja tietenkin mielellään edullisesti. Onko kenelläkään hyviä suhteita uusien moottoripyörien maahantuojiin, jospa sieltä löytyisi?

Kannattaa kysellä esim BW Raisiosta Romulta, todennäköisesti saat kuljetusalusta ilmaiseks, ku niitä yleensä on ainakin keväisin siirtolavallinen menossa sulattoon. Muistakin prätkäliikkeistä voi kysyä, varsinkin jos matka on turhan pitkä. Jos tarvit lisäapuja aiheessa niin pistä privaa.

Varastosta löytyy kaksi kappaletta pyörän kuljetuskehikoita ( koottavia ), joissa aikanaan Sevenfifty ja CBR600 tulivat Saksanmaalta. Näkösuojana oli pahvia, helposti siihen saa varmaan vaikka ohutta vaneria.

No hitto, nehän olisi siellä "melko" lähelläkin. Voiko sitä alustaa nostaa haarukkatrukilla?
On tarkoitus roudata pyörä Tanskaan laivarahtina.

No hitto, nehän olisi siellä "melko" lähelläkin. Voiko sitä alustaa nostaa haarukkatrukilla?
On tarkoitus roudata pyörä Tanskaan laivarahtina.
Jep, pohjaan on kantattu urat trukkipiikeille. Kaveri kävi silloin aikanaan hakemassa kehikon mp- liikkeestä, antoivat tosiaan ilmaiseksi... Sevenfifty oli muuten kokonaisena, mutta etupyörä oli irroitettu kokonaispituuden takia. Kehikon osat ovat pulteilla kasattavat ja tosiaan pahvit suojana.
Olishan se aika lähellä, matkaa n. 50 m  
tounge.gif

Ja saadaan tarvittaessa Turkuun, voin noutaa sen työautolla ( takalaitanostin ).

Hieno homma! Sovitaan alustavasti niin, että kun mä tulen seuraavan kerran kylille, niin laitetaan pyörä pakettiin ja mä kelkon sen jollain tavalla eteenpäin. Taidan vuokrata pakun ja ajaa sillä koko hoidon kerralla sopivaan satamaan, mikä taitaa olla Helsinki... Siitä voisi samalla kertaa nyppiä irti ne osat, mitä Tanskanmaalla ei tarvita (eli aika paljon...). Saa sitten joku toinen rakentaa ZRX:stään ässämallin... Palataan asiaan, mä soittelen kun tulen maisemiin.

Mä kaivan kehikot esille... Ilmoita pikkuisen etukäteen niin saadaan peli sieltä takanurkasta pois ilman suurempia tuskia; talli on aika täynnä taas.
Jos täytyy laittaa trukkilavalle niin niitäkin kyllä myös löytyy  
wink.gif

Back