• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyörän rahtaus saksaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja walkker
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

walkker

New member
Onkohan kenelläkään tietoa miten pyörän saisi saksaan esim.rekan kyydissä ja mitähän maksaa? Suunnitelmissa olisi lähteä Ringille ajamaan,mut matkoihin menee ajamalla pari päivää ja vapaa-aikaa ei ole paljon. Vois vaikka pistää pyörän matkaan aikaisemmin,jos sen sais johonkin lähemmäksi ja lentää itse perässä.

Rahalla!

Viime vuoden kevääksi kyselin rekkakuljetusta Muncheniin. Muistelen että rekan rahtaus olisi maksanut saman verran kuin itse sinne ajaminen. Kommentteja löytyy jostain täältä foorumilta, keväältä 2005.

Soita rekkafirmaan ja kysy. Suurin ongelma ei ole edes raha, vaan se että uskallatko jättää pyöräsi heille kolhittavaksi. Minulle kun kertoivat että vastuu olisi jäänyt lähettäjälle...

JOVVAIN...
sport05.gif

....net sulle vuokraa kans semmosen sieltä, mitä sie sinne omalla ?
wink.gif

Mitähän ne paikalliset vuokrausfirmat sanoo siitä rata-ajosta?(varsinkin 'Ringillä..) Eihän sitä heille tietenkään kerrota, mutta mutta.. jos käy vaikka ohrasesti?

Ajattelin asiaa myös vuokra-auton kannalta, mitähän Ringin henkilökunta sanoo, jos yrittää vuokrapelillä radalle? voiko ne kieltää sen?
bawling.gif

3 aamua vielä.
062802jumpie_prv.gif

Back