• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyörän vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MickeK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kukin tyylillään:thumbup:

Mä oon yrittänyt pitää lihas- ja yleiskunnosta huolta niin saanu ajaa sellaisilla vehkeillä kun tykkää.
"No Compromise" , kuten Kawan slogan kuuluu

Jos joskus tulee gessu pihaan niin saa kärrätä mut dementiahoitolaan
saman tien...

Kyllä miekin oon yrittäny pitää lihas- ja yleiskunnosta huolta, mutta kun on selkäranka pa....na ni ikävä kyllä tietyt asennot rasittaa. Olen kuitenkin löytänyt ratkaisun asiaan - B-King.

kaveri vaihtoi messuilla wingin afrikkatwiniin on siinäkin vähän genrenmuutosta mut ihan hyvää sellaista1>

Hei! Laitoin jo tuonne ”Yleistä keskustelua”-osiolle kyselyn, mutta huomasin tämän kohdan vasta nyt.
Lyhyesti; mietinnässä Hayabusan (2010, 39 tkm) vaihto R1200 GS (2005, 30 tkm).
Mielipiteitä kaivataan eli onko vaihdossa mitään järkeä?
Busaan ei ole tarvinnut tehdä mitään ylimääräistä korjausta, pelkät määräaikaishuollot ja renkaanvaihdot.

Ite oon kans joskus tuuminut pyörän tyylin vaihtamista, mutta olen kuitenkin päätynyt että mielummin kaks edullista erityylin pyörää kuin että vaihtaa yhden pyörän täysin erityyppiseen. Harmittais vaan jos se uus hankinta ei oliskaan mieleinen.

Olispahan sitten oma pyörä riippumatta siitä mikä mieliala sattuu otsanahkan alla milloinkin tuulemaan.

Nyt puuttuu vaan se rohkeuden ja budjetin varmistaminen sen reissuhenkisen tyylisuunnan edustajan hankkimiseksi.

Eli sinuna pitäsin busan ja kattelisin jotain GS:ää edullisempaan adventure ehdokasta busalle kaveriks

näköjään en olekkaan outo? muutkin mielii omituisia asioita ? itselläni on adventure gessu ja jostain syystä tekis mieleni vaihtaa hoodeehen??!!?? entiä miks, mutta sellainen joskus ollut ja nyt tekee mieli street glidea. enkä edelleenkään usko että gessua parempaa ja monipuolisempaa mopoa onkaan,,,mutta silti o)

näköjään en olekkaan outo? muutkin mielii omituisia asioita ? itselläni on adventure gessu ja jostain syystä tekis mieleni vaihtaa hoodeehen??!!?? entiä miks, mutta sellainen joskus ollut ja nyt tekee mieli street glidea. enkä edelleenkään usko että gessua parempaa ja monipuolisempaa mopoa onkaan,,,mutta silti o)

Ehdottomasti Harley alle, jos siltä tuntuu.

Moottoripyöräily on outo ja erittäin tunneperäinen asia.
On toki Excel-motoristeja, mutta onneksi iso osa on meitä tunteellä käyviä haaveilijoita...:grin:

Back