Pyörien äänet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pyörien äänet - Missä on siisteimmät äänet?

• Honda

Ääniä: 0 0,0%
  • Yamaha

• Suzuki

• Kawasaki

• Ducati

• Harley Davidson

• Triumph

• Aprilia

• BMW

• Joku muu, mikä?

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1

Biker boy

New member
Hondassa on silkinpehmeet äänet! Ducatissa on ihan siistit äänet ja H-D:ssä on kunnon papatus äänet! Ei missään pyörässä oo rumat äänet.

Kyllä kawakin kivasti osaa porista
sport05.gif

pitkäiskusissa V-koneissa ja vanhemmissa yksmukisissa, sekä kaksmukisissa twineissä (britit) on kauniit äänet!

Kawassa tietysti on hyvät äänet mutta mun ääni meni kuitenkin Ducatille, siinä on aika miehekäs mölinä.

Tykkään ehkä päin vastoin kuin useimmat muut. Tykkään mahdollisimman hiljaisesta prutkun äänestä vaikkapa tyylikästä, hienoa suhinaa. Kyllä moottorissa taas puolestaan voimaa saa olla vaikka mieluimmin miten paljon.

Ennen ruukasivat isot pojat sanoa: "Ei kukaan ääntä pelkää, voimaa täytyy olla". Tais olla sillon kun jotku isolla äänellä reuhasivatten.
Olen vähän samoilla linjoilla: en ymmärrä mitä hienoa on sellaisessa "maamoottoriäänessä" kuten V-twin koneista ( lähinnä customeista ) tulee... Ducatissa ja MotoGuzzissa on sitä jotain, mutta niissäkin vain ( laittomilla ) tarvikevaimentimilla...

Tietynlainen matala murina ( ei kovaääninen ) tai korkeammilla kierroksilla tule rivinelikon kiekaisu kiehtoo minua enemmän  
wink.gif
.Näitä löytyykö sitten monesta merkistä, joten en valinnut vaihtoehdoista mitään.

Kyllä se Kawan kalkatus on hienoa kuunneltavaa, varsinkin talven jälkeen ensimmäinen käynnistys.
062802jumpie_prv.gif

Itse olen (oman pyörän kautta) tykästynyt noihin V-saundeihin...
Ja tallisahan on TL 1000 R.

Kyllä V-koneessa on ainoat moottoripyörän äänet ja tässä äänestyksessä "härräkälle" äänestä ääneni
cool.gif

Oli ihan pakko vetää kotiinpäin ja äänestää ducatia, mutta subjektiivistahan tämä on

Hähää, taas äänestän....arvatkaapa mitä? Kanavasakia.

Itseasiassa kyllä tuollaiset kiihkeet V-koneetkin sykähdyttää.
Viimekesänä VTR SP[tähän joku numero] Akralla maustettuna.. NAM!

Jaa, merkistäkö se on kiinni?!? Minä oon luullu jotain ihan muuta...
biggrin.gif
Kyllä V4 on aika hyvän kuulonen...

Melkein missä hyvänsä V-koneessa on mahtavat äänet, jollei putki nyt aivan mehupilliluokkaa edusta. Ducati ja Aprilia tulee päällimmäisenä mieleen, vaikken kumpaisellakaan ajele.

Riippunee putkistosta...omassa Hondassa ainakin nyt uudella pöntöllä niiiiin seksikkäät äänet
wink.gif
tounge.gif

Back