• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pystymettä 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kekku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sinne olis tarkoitus mennä
033102beer_1_prv.gif

No niin te jotka olette ennenkin käynyt niin mikä on niin sanotusti mast varuste?
Jo mukana:
-teltta
-makuupussi
-vaihto vaatteet
-retkiruokailuvehkeet
-Alkohoolia sen verran ettei lopu kesken
-Ibumax

Otsalamppu yms. tuikku ettei tarvitse pimeässä kaatuilla.
Ja kirves/saha niin ei tarvitse nuotiopuita ihan paljain käsin pieniä.
Ja vähän lisää alkomahoolia, ihan vaan varuiksi...
tounge.gif

Huomenna!!!
Opasteet on paikoillaan n. klo 14 alkaen.
Autoilla ei sitten pääse perille asti, tämä tiedoksi niille jotka toimii esim. huoltoajoneuvoina.

Pystymettä ohi, ja alue siivottu. Paikalla oli 319 pyörää, 343 osallistujaa.

Kaikki muuten ookoo, paitsi se juttu kun auto oli ajanut yhden motoristin eteen n. 10 km ennen pelipaikkaa, ja oli sattunut kai aika pahasti siinä... tänään kiersi alueella huhu, että kyseinen motoristi olisi sairaalassa alaraajat tunnottomana. Mutta tää on vaan huhu, tarkempaa tietoa ei ole.

Jos kysessä oli kottaraiskuski (640 adventure),niin ei murtumia eikä mitään pahempaa mitä ei pieni huiliminen hoitais,pyörässä kyllä laittoa löytyy ja ajohousut/ajosaappaat rikki ja kuvista näkys et bilteeman polvisuojatkin teki tehtävänsä,halki meni mutta polvi ilmeisesti kunnos.

Lensi auton yli ja pyörä lensi metsään.

Kuvissa niin auto näyttää kyllä siltä että on saannut pahemmin siipensä kuin pyörä=lunastukseen.

Kuvat saa kuski itse laittaa jos haluaa?

Copy/Paste kuskin kommenttistä tapahtuneesta.

Mun tulomatka katkes Saaren Kansanpuistossa, kun rottelo tuli mutkassa päälle. Minä tosin en jäänyt alle, vaan lensin yli. Vasen jalka otti vähän kipeetä,mutta ei murtumia.
Kotarille kävikin sitten huonommin...

Muokattu:
Oli sitten toinenkin ja paljon ikävämpi turma  
sad_orig.gif

Pitäis varmaan ite hankkia JA käyttää niskatukea tulevaisuudessa!

Back