Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja "esijännitys" säädöillä jo kokeiltu? Sen tiukkaaminen tosin nostaa keulaa mutta...Onkohan etujousituksen sisäänjoustoa rajoittaa jollain tavalla? Eturengas meinaa ottaa hieman kiinni syyläriin syvemmissä joustoissa? Saako etupumppuihin laitettua jonkin holkin vaiko jousia muuttamalla jotenkin onnistuis?
... Vaikea uskoa että ingenjööri olisi tehnyt noin isoa suunnittelu mokaa.

Kyseessä on toi gixxer jossa on jouduttu hieman siirtämään syyläriä jotta mahtuu turbokilkkeet olemaan katteiden takana jemmassa. Voisihan olla toki helpoin vaihtoehto madalluttaa syyläriä, mutta en ole löytänyt pajaa joka tekisi sellaisen...

Ehdottomasti samaa mieltä. Jossain tilanteessa jousitus menee kuitenkin pohjaan asti, ennemmin tai myöhemmin.Ei auta mitään tuossa tapauksessa. Koska keula kumminkin käyttää koko joustomatkansa heti ensimmäisessä kuopassa/ routapatissa, vaikka oiskin vähä jäykemmät jouset.
Ei auta mitään tuossa tapauksessa. Koska keula kumminkin käyttää koko joustomatkansa heti ensimmäisessä kuopassa/ routapatissa, vaikka oiskin vähä jäykemmät jouset.
Mut onks siin mitään järkee vain vähentää sitä, koska se enintään vain siirtää ajallisesti tuota syylärin hajoamista?

Kyseessä on toi gixxer jossa on jouduttu hieman siirtämään syyläriä jotta mahtuu turbokilkkeet olemaan katteiden takana jemmassa. Voisihan olla toki helpoin vaihtoehto madalluttaa syyläriä, mutta en ole löytänyt pajaa joka tekisi sellaisen...
tehojen lisääntyessä jäähdytystä tarvitsisi enemmän, ei vähemmän.
Jotkut uudet syylärit on ohuempia kuin vanhemmat.