Pyydä .ORG:lainen kaljalle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prestige
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Prestige

New member
Terve!

Kesä on kuumimmillaan joten mikäpä olisi tällä hetkellä parempaa puuhaa kuin ajelu tai töissä olo? No terassilla istuminen tietenki!

Tässä threadissa jokainen voi paikkakunnaltaan kysyä innokkaita moottoripyörien harrastajia kaljan ääreen keskustelemaan. Tottakai tänne voi ihan ympäri vuoden heittää kutsuja jos on seuralle tarvetta.

Itse aloitan heittämällä ensimmäisen kutsun:

Minut löytää Janoisen Lohen terassilta Helsingin Taka-Töölöstä, Topeliuksen kadun varresta. Jos paikka ei kelpaa mutta kaljalle haluttaa niin soita numeroon 040-5067051/Aleksi

Edit: tämä kutsu voimassa tämän päivän klo: nyt - ilta.

Jos ei töissä ois niin mikä jottei
biggrin.gif

Ei muuta kuin hyviä siemailuja!

033102beer_1_prv.gif

..."ei sun kannata mennä juhlimaan sen saman tyypin kaa, joka parin tuopin jälkeen alkaa päätään aukomaan"...  
biggrin.gif

-Maj Karma, Ukkonen-

No Joensuun orggilaiset, missä käytte??
Itse olen viime kesänä viimeksi käynyt terangilla, mutta voishan sitä jo tänä kesänä ekan kerran käydä jossain...

HOX! HOX!

Kaikki Porista tai lähiympäristöstä olevat huomenna Poriin terassille Beer's Huntersiin klo 1900!

Allekirjoittanutkin tulee...

033102beer_1_prv.gif

Kylmä kalja maistuis. Tai kaksi. Tai kuusikymmentäkahdeksan. Tarjoaako joku? Ja tekiskö joku samalla mun duunit ni ei tarvis ite vaivata päätä -.-

Ulkopaikkakuntalaisena kyselen, että missä mahtaa olla rapein meno Jyväskylässä huomenna eli torstai-iltana?

..."ei sun kannata mennä juhlimaan sen saman tyypin kaa, joka parin tuopin jälkeen alkaa päätään aukomaan"...  
biggrin.gif

-Maj Karma, Ukkonen-

No Joensuun orggilaiset, missä käytte??
Itse olen viime kesänä viimeksi käynyt terangilla, mutta voishan sitä jo tänä kesänä ekan kerran käydä jossain...
tässä parasta aikaa Jokiasemalla hellettä helpottamassa, nopeesti kun tulet ehdit mukaan. Vai jatketaanko huomenna johonkin aikaa päivästä?

Oma vanheneminen on tänään tekosyynä terdeilyyn, seuraan voi liittyä Leppävaaran William K:n terasille. Ajattelin olla paikalla klo 18 eteenpäin, kuinka pitkään riippuu siitä saanko seuraa vai en  
biggrin.gif

Oma vanheneminen on tänään tekosyynä terdeilyyn, seuraan voi liittyä Leppävaaran William K:n terasille. Ajattelin olla paikalla klo 18 eteenpäin, kuinka pitkään riippuu siitä saanko seuraa vai en  
biggrin.gif
Katsos pvm. ja oo nyt varovainen siellä ettei synny vahinkoa  
biggrin.gif
Sen vahingon syntymistähän tässä nyt on tarkoitus juhlistaa  
biggrin.gif
Pidä hauskaa... vasta huomasin tuonkin
withstupid.gif

HOX!!! HOX!!!

Porilaiset tai lähiympäristö...

Oluselle 19.11. perjantaina klo 2000 alkaen Beer's Huntersiin!

Back