Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä puhutaan nyt ristiin perus-gs:n ja adventuren laukuista ? sen enempää otsikko kuin alkuperäinen kysyjäkään ei viittaa adventureen.Eipä niitä GS Adventuren alumiinilaukkuja voi halvoiksi sanoa, totta. Mutta sitä en ymmärrä, jos niiden laatua moititaan. ....
Musta ne bemarin omat GS:n standardilaukut on hyvät, ne on vankat verrattuna vaikka johonkin Giveihin ja se koon muunneltavuus on älyttömän hyvä ominaisuus ainakin mulle. Ongelmia ei ole ollut. Se pakoputken puoleinen laukku ei vaan ole kovin suuri. Veikkaisin myös, että laukut pitävät arvonsa kohtuullisesti. Kalliihkothan ne ovat, mutta ite ostin pyörän mukana, eli ei kirpaissut enää siinä vaiheessa niin kovasti. Erillisenä hankintana kyttäisin vaikka Saksan ebayta, niin kuin jo mainittiin.Juu, niinhän se taitaa olla, ettei tuota mallia ole täysin selvästi sanottu ja toiset nyt sitten puhuvat aidasta, toiset seipäästä... PerusGessun laukut ovat tosiaan aivan eri maailmasta kuin A:n. Niistä on kuulunut monenlaista moitetta. Ehkä ne on tarkoitettu vain siistiin "sisäkäyttöön"? A:n alumiiinulaukut sen sijaan on tehty käyttöä varten.
Milloin olet aloittanut? Minä en muista aikaa, jolloin oikeita pyöriä sai 13.000 markalla.Silloin joskus kauan sitten kun aloittelin moottoripyöräilyä, 13000mk:n pyörästä ei osannut edes haaveilla.
O tempora, o mores.
Ensimmäinen uusi pyöräni (on se piikkikin oikea moottoripyörä...) taisi maksaa aika lähelle tuon 13.000 mummoa. Vuosi oli '84 ja pyörä Honda MTX. Kauppakin nimim. "arikorho":lle lie tuttu eli Sotkamon Konepalvelu.Milloin olet aloittanut? Minä en muista aikaa, jolloin oikeita pyöriä sai 13.000 markalla.Silloin joskus kauan sitten kun aloittelin moottoripyöräilyä, 13000mk:n pyörästä ei osannut edes haaveilla.
O tempora, o mores.
Taisi olla vuosi -77, kun ensimmäisen kerran omalla pyörällä ajoin. Kyllä silloin 13000mk:lla olisi saanut hienon pyörän, ainakin sen aikaisen mittapuun mukaan.Milloin olet aloittanut? Minä en muista aikaa, jolloin oikeita pyöriä sai 13.000 markalla.
Nopeaa on ollut hinnan nousu. Minulla on jäänyt muistiin ensimmäinen uuden pyörän hankinta . Se oli vuonna -77 honda cb125 ja maksoi 4300 markkaa.Ensimmäinen uusi pyöräni (on se piikkikin oikea moottoripyörä...) taisi maksaa aika lähelle tuon 13.000 mummoa. Vuosi oli '84 ja pyörä Honda MTX. Kauppakin nimim. "arikorho":lle lie tuttu eli Sotkamon Konepalvelu.Milloin olet aloittanut? Minä en muista aikaa, jolloin oikeita pyöriä sai 13.000 markalla.Silloin joskus kauan sitten kun aloittelin moottoripyöräilyä, 13000mk:n pyörästä ei osannut edes haaveilla.
O tempora, o mores.
EDIT: Tai taisikin olla hieman vajaa 11.000... Ei voi enää muistaa...