• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R 1200 RT 2010-2013 Mistä huolto/korjaus dvd

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ppjv
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ppjv

New member
R 1200 RT 2010-2013 Mistä huolto/korjaus dvd

Peräöljyn määrästä on minulla hieman ristiriitaista tietoa. Jonkun manuaalin mukaan 0,18dl ja toisen 2,2dl.

Mikähän on oikea määrä 2013 RT:hen.

Seuraavalle huoltokursille 23.4.2016 mahtuu vielä.
Se on Tattarisuolla Helsingissä.
Laita ilmoittautuminen tulemaan.
Osoitteeseen: pekka.vuorelma@gmail.com

Lainasin tuon tekstin tuolta toisesta keskustelusta. Tuolla on mahdollisuus tehdä nuo huollotkin. :thumbup:
Tuo on siis BMW koneisiin, taitaa olla niin että nimen omaan R koneisiin painottuva kurssi. Jos ei halua kurssille mennä niin Pekka myi niitä romppuja myös erikseen.

Ne romput ovat tietääkseni vanhempiin malleihin.
Pitäisi saada 2010-2013-malleihin romppu.

Kiitos vinkistä, voisi olla tuokin. Näkyy olevan tuolla Ebayssa enemmänkin eri toimittajilta, joten vielä kysyn olisiko jollain omakohtaista suosittelua jostain määrätystä Dvd:stä.

Kiitos vinkistä, voisi olla tuokin. Näkyy olevan tuolla Ebayssa enemmänkin eri toimittajilta, joten vielä kysyn olisiko jollain omakohtaista suosittelua jostain määrätystä Dvd:stä.

Itse käytän BMWn omaa DVD:tä jonka ostin marmoritiskiltä. Hyväksi olen havainnut.
Omaan 2011 vm R1200 GSA menee 0,18 l peräöljyä.

Ok. Kiitos
Peräöljyn määrä onkin varmasti tuo 0,18l.
Jarrunesteiden vaihto on vielä hieman hukassa, vaikka olen Youtubesta koittanut etsiä ja noihin Gessuihin ohjeita löytyy. Ei ne silti paljon poikkea Rt:stä.

Ok. Kiitos
Peräöljyn määrä onkin varmasti tuo 0,18l.
Jarrunesteiden vaihto on vielä hieman hukassa, vaikka olen Youtubesta koittanut etsiä ja noihin Gessuihin ohjeita löytyy. Ei ne silti paljon poikkea Rt:stä.

Eiköhän ne vaihdeta ihan samalla tavalla RT:hen kuin Gessuun, eli perinteiseen tapaan kun kerran ei ole tehostinta.

Vaihdoin jarrunesteet itse viikko sitten ja operaatioon meni pari kymmentä minuuttia yhteensä.

Back