R.M Heino

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

alsu

New member
Niinkuin tuolla suzuki-foorumilla hehkutin, honda vaihtui kilogixeriin Heinolla.
Kiitokset sinne suuntaa hyvin sujuneista kaupoista. Meilailemalla tingattiin hinnat kohdilleen ja kun tampereelle päästiin kaikki sujui niinkuin oli sovittu. Myyjillä riitti kiirettä mutta hoisivat ainakin minun kohdalla asiat kuntoon varmalla ammattitaidolla.
Vielä odottelen yoshin pönttöä postiin jonka samalla ostin, muttei löytynyt hyllystä. Tänään heinolta jo soiteltiin ja kyseltiin haluanko slip-onin vai bolt-onin. Loistavaa!  
thumbs-up.gif
 
Mun Suitsassa alkoi stefat vuotamaan. 2 vuoden tehdastakuu on viel kuukauden voimassa. Vein Heinolla stefojen vaihtoon ja työn vastaanottava kaveri myöskin kertoi näiden menevän takuuseen.

Pyörää pois hakiessa olikin sitten odottamassa lasku tästä operaatiosta. Samalla minulle osattiin kertoa, että stefat eivät mene suoraan takuuseen, vaan Suzukilta on kysyttävä tapauskohtaisesti (Tämä oli siis eri kaveri, kuin se joka työn otti vastaan). Käytäntö on ollut, ettei niitä korvata ellei pyörä ole todella vähän ajettu/uusi.

Lasku kuitenkin luvattiin mitätöidä, koska ensimmäinen kaveri oli takuuvaihdon luvannut.
smile_org.gif
Tämä hoitui täysin kivuttomasti, ei minkäänlaista itkua siitä, että oikeesti ne mun stefat eivät enää takuuseen olis menneet. Tokaisivat vain, että "luvattu mikä luvattu". Erittäin hyvää palvelua.
smile_org.gif
Suzukin olen aiemmin huollattanut muualla, mutta taidanpa nyt siirtyä Heinon asiakkaaksi näissä huoltojutuissa.
thumbs-up.gif
 
Lähes kaiken mopo aiheisen olen heinolta hankkinut ja kummatkin mopotkin.Kaikissa hinta kohdallaan ja kaupatkin sujuneet niinkun pitää.
smile_org.gif
Huollut on mys heillä suoritettu huolto ohjelman mukaisesti.
Kerran vein zx6r:ni takarenkaan vaihtoon kun alkoi olemaan aika lounas..Ajokausi oli keskellä ja kesäpojat hommissa,vallankin tuollasissa yksinkertaisemmissa hommissa.
cool.gif

Kun sit hain pyörän pois ja ajelin uudella renkaalla kotiin ja aloin mopoa pesemään huomasin takahaarukassa aikamoiset "vekit".Vieläpä tussilla peitetyt.Eipä muuta kun soitto Heinolle huoltoon..Sieltä huoltopäällikön käsky et mopo takas ja näytille.Siihen sit muuta kun et asia selvä ja he hyvittää rahassa tai maksaa maalauksen.Minäpä sit tietenkin siihen et muuten virheetön peli niin maalattavahan tuo.Heino korvasi pulveri maalauksen käyttöautossa.Siellä kuulemma hoitavat maalaus juttunsa.Tuli kun uusi!
Ainoa missä petrattavaa on et huolloissa pirulliset jonot.Viime kesänä odotin 12tkm huoltoon 1kk.Tais mennä kilsat himpun yli kun ei ollut varautunut yhtään..
Muuten ei voi muuta kun antaa isoo kättä ja hattua nostaa kyseiselle firmalle!KIITOS!
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif

Siellä sovittiin et
 
Yhden pyörän tuolta ostaneena voin suositella! Asiallista toimintaa ja hyvää asiakaspalvelua. Huoltohommat sujui myös ihan tyydyttävästi tuolla. Ainoo miinus oli tosiaan tuo pitkä jonotusaika.
 
Viime joulukuussa vein LT.ni talvisäilöön Heinolle. Talven mittaan ilmoitin heille, että pitäisi asentaa virta- ja audio piuhat Garminille + teline. Tilasin myös xenon-valosetin jenkeistä, heitin sen Heinolle ja pyysin talven aikana myös sen asentamaan. Helmi/maaliskuun vaihteessa soittivatten Heinolta ja sanoivat, että " pyörä on nyt asennuksia varten purettuna ( paljon katteita ym. härpäkettä ), ja todetiin sun matkamittarista että sulla ei ole pitkä matka 40tkm huoltoon. Silloin pitäisi vaihtaa ilman- ja bensanputsari. Voisi vaihtaa ne nyt kun pyörä on purettu, niin säästät sitten 40tkm huollossa kun ei tarvitse enää uudestaan koko pyörää purkaa"
Ei olisi itselle edes tullu mieleen moinen asia. LOISTAVAA palvelua!!
 
Heinolla on huomattu, että hyvän palvelun sisäänostohinta on 0,00 €  
wink.gif
Tämän asian saisivat oivaltaa muutkin firmat. Olen asioinut heillä yli kymmenen vuoden ajan, ja pääsääntöisesti minulla on vain hyviä kokemuksia. Veijo
 
Ainoa missä petrattavaa on et huolloissa pirulliset jonot.Viime kesänä odotin 12tkm huoltoon 1kk.Tais mennä kilsat himpun yli kun ei ollut varautunut yhtään..
Tuo onkin todella suuri puute heidän toiminnassaa, toivotaan että saavat sen kuntoon... Tällä hetkellä huollatan kawan kx -centterillä ettei tarvii odotella huoltojonon etenemistä
062802jumpie_prv.gif
 
Ainoa missä petrattavaa on et huolloissa pirulliset jonot.Viime kesänä odotin 12tkm huoltoon 1kk.Tais mennä kilsat himpun yli kun ei ollut varautunut yhtään..
Tuo onkin todella suuri puute heidän toiminnassaa, toivotaan että saavat sen kuntoon... Tällä hetkellä huollatan kawan kx -centterillä ettei tarvii odotella huoltojonon etenemistä
062802jumpie_prv.gif
Mulla kesti JL-bikeen saada aika 3 päivää. Tekivät tonnin huollon ja pistivät Tomtomin sähköpiuhan kiinni. Ei tuollaisia odotusaikoja kestä erkkikään....
 
Kävin Espoon Heinolla varusteita kattelemassa ja täytyy sanoa, että oli palveluhenkistä porukkaa! Taisi yhteensä kolme myyjää kysäistä palveluntarvetta ja olivat kaikki hyvän tuulisia. Mulla jäi hyvä fiilis ensi visiitistä siinä liikkeessä
smile_org.gif
 
Olen kanssa neljä viimeistä pyörääni ostanut RM Heinolta ja täällä jo aikaisemmin paljon kehutulta Jakelta. Kauppaa on mukava tehdä jo hinnoissa joustetaan niin että hyvä maku jää suuhun.

Ainoa miinus on se että siellä on aina tupa täynnä asiakkaita ja kaikki myyjät varattuina. Siksi ajovarusteita tule ostettua "rauhallisemmista" kaupoista kun ei jaksa odottaa puolta tuntia myyjän vapautumista.

Taitaa olla toimitilojen vaihto edessä Tampereella. Eli isompi myymälä ja pari myyjää lisää niin euroja virtaa entistä enemmän!
 
Ruusuja Valtakarin Jennille! Hyvää ja asiallisen hyväntuulista palvelua ja "Ihana puhelinääni" + hinta kohdillaan. Toivottavasti tilaamani Rukka tulee ajoissa, niin plussat vaan lisääntyy...
062802jumpie_prv.gif
 
Ruusuja Valtakarin Jennille! ...
Voin sanoa samaa. Muuten menee risujen puolelle. Olen yrittänyt viime elokuusta asti tilata Venting Machine pukua kyseisestä firmasta ensin käymällä putiikissa ja sitten jutellen milloin kenenkin (kundin) kanssa puhelimessa.

Vasta Jenni selvitti parissa päivässä tällä viikolla, että VM-puvun valmistus on aikaa sitten lopetettu ja lupasi samaan hengenvetoon tilata sen seuraajaa pari kokoa sovittamista varten. Onneksi oli talvi välissä, koska muuten olisi asian alunperin huono hoitaminen potuttanut kypällä.

Jennille
thumbs-up.gif
- muille
confused_orig.gif
 
Ei sillä varmaan mitään isompaa merkitystä liene, vaikka tässä topikissa mennään Tampereen ja Espoon väliä aika haipakkaa.

Espoossa Jari ja Jenni hoiti hommansa tyylillä ja asenteella.
Thank You very many
bowdown.gif
 
Ei sillä varmaan mitään isompaa merkitystä liene, vaikka tässä topikissa mennään Tampereen ja Espoon väliä aika haipakkaa.

Espoossa Jari ja Jenni hoiti hommansa tyylillä ja asenteella.
Thank You very many
bowdown.gif
Tamperetta varten tämän topiikin aloitin, mutta eipä sillä mitään väliä ole, samaa liikettä kuitenkin.
 
Heinolla parasta mielestäni tinkimiseen vastaaminen "avokätisesti". Etelän liikkeissä ei tuota jaloa asiaa ymmärretä, vaan usein hyllynreunassa lukee "apteekinhinta".

Ainakin omalla kohdallani asia on kuitenkin mennyt niin, että kaikki suunniteltu ja säästetty raha on johonkin tupiloitu. Ja jos hintaa on alennettu, on rahoilleen saanut enemmän vastinetta ja sitä kautta tavaraa on tarttunut mukaan enemmän. Varsinkin hyllyssä pitkään seisoneet "viimevuoden mallit" ovat lähteneet todella sopivasti. Parempi myydä halvalla pois, kuin seisottaa kalliilla varastossa...

Jakelta olen molemmat pyörät ostanut ja tyytyväinen olen. Palvelu hyvää ja hinnat kohillaan. Edellisen Bemarin kanssa oli ongelmia, jotka menivät hyvin takuujuttuina. Oli vanha esittelypyörä ja uuden takuu ostettaessa. Nykyisen kanssa ei ole ollut ongelmaa, eikä viritysten jälkeen mikään takuuseen menisikään.

Espoon huolto tökki viime kesänä pahasti, mutta oli varmasti alkukankeutta. Jälkimmäinen pyörä seisoi päivän 1000km ensihuollossa, mutta huoltoa ei ehditty tekemään asentajan mokan takia. Peli piti viedä uudelleen seuraavalla viikolla. Toisaalta sain jälkimmäiselle kerralle varapyörän veloituksetta, joten asia ei jäänyt kaivelemaan. Sittemmin olen huoltanut itse, joten en tiedä nykyistä tilannetta.

Tsemppiä Heinolle jatkossakin!

Tomi

PS: Onhan ne tytöt sekä Tampereella, että Espoossa aika symppiksiä...  
tounge.gif
 
PS: Onhan ne tytöt sekä Tampereella, että Espoossa aika symppiksiä...
tounge.gif
<3 <3 <3

2 pyörää on heinolta haettu. Palvelu ja asiantuntemus on tosiaan hyvää ja ystävällistä. Pyörän sai molemmilla kerroilla heti mukaan ja paperityöt tehtiin sitte myöhemmin kun ei ollut kaikkia itellä mukana (heräteostos)
biggrin.gif
thumbs-up.gif


Ainoa miinus siittä että useimmiten "tupa on täynnä" => odotusajat kohtuuttomat (kuten joku jo mainitsikin).
 
Kävin Espoon Heinolla varusteita kattelemassa ja täytyy sanoa, että oli palveluhenkistä porukkaa! Taisi yhteensä kolme myyjää kysäistä palveluntarvetta ja olivat kaikki hyvän tuulisia. Mulla jäi hyvä fiilis ensi visiitistä siinä liikkeessä
smile_org.gif
Sama homma. Kävin kyselemässä pojalle uutta takkia, ja palvelu oli ylitsvuotavan ystävällistä. Haluttua ei löytynyt suoraan Espoosta mutta tilasivat Tampereelta. Lähtiessä laittoivat vielä eväät mukaan, sämpylä ja kundeille hillomunkit. Täältä pitänee jatkossakin hommata varusteet ym. allennuskin tuli ilman sen kummempia tinkailuja. Kävin vielä myöhemmin viikolla tilaamassa hanskat samaan satsiin. Kiitti Jennille.
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
 
Ruusuja Tampereen huoltoon, pyörää hoidettu ja taas ajossa.
062802moto_prv.gif


Kenelle muulle on ilmoitettu tekstiviestillä lauantai-aamuna kello 05:15, että pyöräsi on valmiina noudettavaksi?
eek.gif
 
Back
Ylös