Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mulla syöny... Hyvä peli, osta ihmeessä!tekis mieli vähän nopeampaa ja kevyempää mieli.
nyt tuli paikalliseen liikkeeseen vähän ajettu punainen rykkönen. nätti kuin sika pienenä ja rahatilanteen kannalta pitkää pätkää joutuis ottamaan.![]()
kuullutkuin et R1 syö öljyä.. onko muuta?
Gixxerissä on jyrkempi polvikulma ainakin,mutta en usko,että sun pitusellasi on tota ongelmaa..Onkos noissa ärryköissä mitään ihmeempiä tyyppi vikoja ilmenny? Ei mun lontoon taidot riitä R1-forumille.Alunperin kiinnosti kyllä -00-03 750 gixxer, mutta tarjottiin -00 tai -01 R1 aika kivankuuloseen hintaan ja rupes siksi kiinnostamaan. Yoshimuran kokoputki, harmi ei exupia, ja 15tkm taulus. Ja sitten osaisko joku verrata näin "verbaalisesti" -93 750 gixxerin (kuulemma aivan hanurista asento
) ja 2001 R1 ajoasentoja. Siis kumpi on paskempi? Mun pituus 172cm jos se nyt tuohon mitenkää vaikuttaa. Ei ollut mahdollisuutta sillon tyypätä kun tarjous tuli. Bikehän sanoo sitä muistaakseni raskaaksi, ehkä niillä on tullut siinäkin kirjotusvirhe..![]()
Meikältä löytyys keittiöstä tommonen -03, tuu testaamaan ajoasentoaOnkos noissa ärryköissä mitään ihmeempiä tyyppi vikoja ilmenny? Ei mun lontoon taidot riitä R1-forumille.Alunperin kiinnosti kyllä -00-03 750 gixxer, mutta tarjottiin -00 tai -01 R1 aika kivankuuloseen hintaan ja rupes siksi kiinnostamaan. Yoshimuran kokoputki, harmi ei exupia, ja 15tkm taulus. Ja sitten osaisko joku verrata näin "verbaalisesti" -93 750 gixxerin (kuulemma aivan hanurista asento
) ja 2001 R1 ajoasentoja. Siis kumpi on paskempi? Mun pituus 172cm jos se nyt tuohon mitenkää vaikuttaa. Ei ollut mahdollisuutta sillon tyypätä kun tarjous tuli. Bikehän sanoo sitä muistaakseni raskaaksi, ehkä niillä on tullut siinäkin kirjotusvirhe..![]()
Vi**u moon ajatellu että eksä oo ollenkaan löytäny tätä voorumia ku kaikki muut oot.Meikältä löytyys keittiöstä tommonen -03, tuu testaamaan ajoasentoaOnkos noissa ärryköissä mitään ihmeempiä tyyppi vikoja ilmenny? Ei mun lontoon taidot riitä R1-forumille.Alunperin kiinnosti kyllä -00-03 750 gixxer, mutta tarjottiin -00 tai -01 R1 aika kivankuuloseen hintaan ja rupes siksi kiinnostamaan. Yoshimuran kokoputki, harmi ei exupia, ja 15tkm taulus. Ja sitten osaisko joku verrata näin "verbaalisesti" -93 750 gixxerin (kuulemma aivan hanurista asento
![]()
t;a.mäki