rytkönen New member 19.8.2004 #1 Onko huhuja tai muuta kuulopuheita paljonko RYkkösellä on ajeltu ongelmitta? Itelläni on kohta 61tkm mittarissa. Ei ainakaan minun aikana muuta kuin normaali huollot.
Onko huhuja tai muuta kuulopuheita paljonko RYkkösellä on ajeltu ongelmitta? Itelläni on kohta 61tkm mittarissa. Ei ainakaan minun aikana muuta kuin normaali huollot.
Yamaha1 New member 19.8.2004 #2 (rytkönen @ Elo. 19 2004 sanoi: Onko huhuja tai muuta kuulopuheita paljonko RYkkösellä on ajeltu ongelmitta? Itelläni on kohta 61tkm mittarissa. Ei ainakaan minun aikana muuta kuin normaali huollot. Napsauta laajentaaksesi... Tjaa...Taitaapa olla parhaita koneita mitä Yamaha on linjaltaan koskaan suoltanu, joten huoletta vain. 100000km ei ole vielä mitään.
(rytkönen @ Elo. 19 2004 sanoi: Onko huhuja tai muuta kuulopuheita paljonko RYkkösellä on ajeltu ongelmitta? Itelläni on kohta 61tkm mittarissa. Ei ainakaan minun aikana muuta kuin normaali huollot. Napsauta laajentaaksesi... Tjaa...Taitaapa olla parhaita koneita mitä Yamaha on linjaltaan koskaan suoltanu, joten huoletta vain. 100000km ei ole vielä mitään.
T Tylyttäjä New member 19.8.2004 #3 (Yamaha1 @ Elo. 19 2004 sanoi: (rytkönen @ Elo. 19 2004 sanoi: Onko huhuja tai muuta kuulopuheita paljonko RYkkösellä on ajeltu ongelmitta? Itelläni on kohta 61tkm mittarissa. Ei ainakaan minun aikana muuta kuin normaali huollot. Napsauta laajentaaksesi... Tjaa...Taitaapa olla parhaita koneita mitä Yamaha on linjaltaan koskaan suoltanu, joten huoletta vain. 100000km ei ole vielä mitään. Napsauta laajentaaksesi... Mulla paukkas Rykkösestä kiertokangen alapään laakeri kun mittarissa oli 2000km.. Maanantai-kappale varmaan, mutta silti. Uutta osaa tuli kampiakselia myöten ja pyörä oli pajalla 3 viikkoa. Tämä siis kesällä 2002...
(Yamaha1 @ Elo. 19 2004 sanoi: (rytkönen @ Elo. 19 2004 sanoi: Onko huhuja tai muuta kuulopuheita paljonko RYkkösellä on ajeltu ongelmitta? Itelläni on kohta 61tkm mittarissa. Ei ainakaan minun aikana muuta kuin normaali huollot. Napsauta laajentaaksesi... Tjaa...Taitaapa olla parhaita koneita mitä Yamaha on linjaltaan koskaan suoltanu, joten huoletta vain. 100000km ei ole vielä mitään. Napsauta laajentaaksesi... Mulla paukkas Rykkösestä kiertokangen alapään laakeri kun mittarissa oli 2000km.. Maanantai-kappale varmaan, mutta silti. Uutta osaa tuli kampiakselia myöten ja pyörä oli pajalla 3 viikkoa. Tämä siis kesällä 2002...