Joo elikäs tuli rykkönen hankittua ruttutukusta vaikka kovin vannoin etten taas pyörää osta ennen ensi vappua.
Tässä pari tuntia autosta noston jälkeen:
Vikoja löytyy sen verran että tietää mitä talven mittaan tekee.
Vasemman puolen jalkatappi poikki, eivätkä taida olla alkuperäiset palikat - vaihtoon. Taitavat olla paremmat kuin vakiot niin mahtaisiko saada pelkän puuttuvan osan toiselle puolelle?
Akran slipari klommolla: poikki vaan, ja kolhu pois ja uudestaan pakettiin. Lyhenee slipari ja parempi niin. Vakioslipari pitäisi jostain saada kevääksi, että saa konttorilta läpi. Niin, käyntiääni kuvassa näkyvällä putkistokonstruktiolla vähintäänkin kanssaihmisiä miellyttävä.
Alkukäyrästössä kolhu: mitähän materiaalia tuo mahtaa olla? Kovin ohutta tuntuu olevan, miten mahtaa oikominen sujua?
Tankissa pari pientä kolhua.
Syyläri on mennyt sentinpari takapakkia, mutta on onneksi ehjä. Paisuntasäiliö vaihtuu.
Keulaputket ovat ilmeisesti taipuneet vähän taaksepäin. Voiko näitä oikoa, jos voi, miten? Suoria, ja sopuhintaisia käytettyjä ei taida saada kivenaltakaan?
Aluksi mietin täysin suoraa ja matalaa tankoa/cliponeja mutta eii... Katteet sivukatteita lukuunottamatta aika romuna; tähän ei katteita tule pl. jotain pientä. Esim. alakate vähän putkistoa peittämään, valomaski, uusi etulokari, kahden istuttava pyrstö. Ideoita otetaan vastaan?
Värinä pysyy musta, alusta loppuun. Siitä onko se kiiltävä vai matta, en tiedä. Voi olla että kallistuu mattapintaan niin ei tarvi turhaan hinkata.
Rungon mittauksesta: missä päin olette runkoa mitanneet? Lähin paikka meikäläisellä säilytyspaikalta katsoen olisi varmaankin Pirkkalan Motodudes, kokemuksia? Suurin miettimisen aihe on tällä hetkellä tuo kiero takahäkki; millä korvaan sen/pitäisikö oikoa/etc? Kaveri sanoi ensimmäisenä, että tehdään itse koko häkkyrä. Itse pidin parhaana, jos jostain löytäisi 2004 tai uudemman kilokyykkärin tms. pyrstön häkkeineen, katteineen, satuloineen.
Onko ainoa keino saada edellinen omistaja selville soittaa AKE:lle ja pyytää postilla tiedot? Kokeilin jo; prkleen jonotus.. En ole maailman kärsivällisin jonottamaan yhtään mitään, joten ilmeisesti yritettävä myöhemmin uudestaan.
Lisää, ja parempia kuvia projektista tulee lisää ensi viikolla. Mukavaa, jos joku viitsii kysymyksiin vastata.
Tässä pari tuntia autosta noston jälkeen:
Vikoja löytyy sen verran että tietää mitä talven mittaan tekee.
Vasemman puolen jalkatappi poikki, eivätkä taida olla alkuperäiset palikat - vaihtoon. Taitavat olla paremmat kuin vakiot niin mahtaisiko saada pelkän puuttuvan osan toiselle puolelle?
Akran slipari klommolla: poikki vaan, ja kolhu pois ja uudestaan pakettiin. Lyhenee slipari ja parempi niin. Vakioslipari pitäisi jostain saada kevääksi, että saa konttorilta läpi. Niin, käyntiääni kuvassa näkyvällä putkistokonstruktiolla vähintäänkin kanssaihmisiä miellyttävä.
Alkukäyrästössä kolhu: mitähän materiaalia tuo mahtaa olla? Kovin ohutta tuntuu olevan, miten mahtaa oikominen sujua?
Tankissa pari pientä kolhua.
Syyläri on mennyt sentinpari takapakkia, mutta on onneksi ehjä. Paisuntasäiliö vaihtuu.
Keulaputket ovat ilmeisesti taipuneet vähän taaksepäin. Voiko näitä oikoa, jos voi, miten? Suoria, ja sopuhintaisia käytettyjä ei taida saada kivenaltakaan?
Aluksi mietin täysin suoraa ja matalaa tankoa/cliponeja mutta eii... Katteet sivukatteita lukuunottamatta aika romuna; tähän ei katteita tule pl. jotain pientä. Esim. alakate vähän putkistoa peittämään, valomaski, uusi etulokari, kahden istuttava pyrstö. Ideoita otetaan vastaan?
Värinä pysyy musta, alusta loppuun. Siitä onko se kiiltävä vai matta, en tiedä. Voi olla että kallistuu mattapintaan niin ei tarvi turhaan hinkata.
Rungon mittauksesta: missä päin olette runkoa mitanneet? Lähin paikka meikäläisellä säilytyspaikalta katsoen olisi varmaankin Pirkkalan Motodudes, kokemuksia? Suurin miettimisen aihe on tällä hetkellä tuo kiero takahäkki; millä korvaan sen/pitäisikö oikoa/etc? Kaveri sanoi ensimmäisenä, että tehdään itse koko häkkyrä. Itse pidin parhaana, jos jostain löytäisi 2004 tai uudemman kilokyykkärin tms. pyrstön häkkeineen, katteineen, satuloineen.
Onko ainoa keino saada edellinen omistaja selville soittaa AKE:lle ja pyytää postilla tiedot? Kokeilin jo; prkleen jonotus.. En ole maailman kärsivällisin jonottamaan yhtään mitään, joten ilmeisesti yritettävä myöhemmin uudestaan.
Lisää, ja parempia kuvia projektista tulee lisää ensi viikolla. Mukavaa, jos joku viitsii kysymyksiin vastata.