Dekke
New member
Uuteen Rykköseen olisi tarkoitus hankkia Öhlinsin ohjausiskari. Vaihtoehtoja on kaksi, joko alkuperäisen tilalle tuleva tai tankin päälle asennettava. Myös tuota ensin mainitun jäykkyyttä pystyy käsittääkseni säätämään.
Olisi tuo orkkiksen tilalle laitettava kliinimmän oloinen kun se on siellä piilossa mutta sitä ei juuri ajon aikana ropata. Toisaalta kiinnostaisi tietää onko "normaaliajossa" tarvetta ajonaikaiseen säätämiseen. Radallakin tulee varmasti käytyä mutta suurin osa kilometreistä tulee kuitenkin muualla.
Joten kumpi vai kampi?
Olisi tuo orkkiksen tilalle laitettava kliinimmän oloinen kun se on siellä piilossa mutta sitä ei juuri ajon aikana ropata. Toisaalta kiinnostaisi tietää onko "normaaliajossa" tarvetta ajonaikaiseen säätämiseen. Radallakin tulee varmasti käytyä mutta suurin osa kilometreistä tulee kuitenkin muualla.
Joten kumpi vai kampi?