Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1 tälle....GSX-R. Siinä on parempi moottorinohjaus jota pääsee ECUEditorilla säätämään. Jo tuo riittää syyksi.![]()
R1 tottakai+1 tälle....GSX-R. Siinä on parempi moottorinohjaus jota pääsee ECUEditorilla säätämään. Jo tuo riittää syyksi.![]()
![]()
Vaikka Gixerissä on viri- ja laittopotentiaalia niin ottaisin R1:sen. Minusta laadukkaamman oloinen (GSX-R on vähän halvan muovinen)
Eipä noita kahta tarvitse kun käydä ajamassa peräjälkeen niin alkaa olemaan aika selvä mikä on ero koneissa... Ei paljoa rykkösen motti silloin ilonkyyneleitä tuota. Tosin kokoputkella ja hyvillä säädöillä muuttuu huomattavasti paremmaksi. Vakiona aivan suolesta.Siinä minun täysin vakio ex viimeisenä ja 07-08 PC+putkisto -giksu ennen tellua. (205whp on turbo ja toinen listan rykkönen 04-05 malli.) Siitäpä miettimään minkä verran sitä viripotentiaalia tuossa yksilössä oli, että ihan 5hp on virityksen jälkeen eroa samassa penkissä samana päivänä.Vaikka Gixerissä on viri- ja laittopotentiaalia niin ottaisin R1:sen. Minusta laadukkaamman oloinen (GSX-R on vähän halvan muovinen)
Allekirjoitan laatuvaikutelman täysin.
Rok rokKiitosta mielipiteistä! Päädyin sitte tollaseen -08 rykköseen![]()
Tätä samaa minäkin aika monesti ihmettelen. En ole koskaan osannut pitää tuota omaa pyörääni tehottomana vaikka olen joskus kaverinkin 07' tonnista gsx-r:ää kokeillut.Eiköhän nuo kummatkin ole melkoisia tehotykkejä....vaan kuinka moni meistä osaa/uskaltaa ottaa niistä kaiken irti?Itellä pitää ainakin olla melko suoraa tietä ennenkuin tuon "matka" lehmäni uskallan päästää laitumelle.....![]()
Onnea uudelle pyörälle!Kiitosta mielipiteistä! Päädyin sitte tollaseen -08 rykköseen![]()