Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jatketaanpas sitten tätä lämpimikseen kyselyäSuurimmat erot taitaa olla:
-98 -99 tekniikalta samanlaisia kaasaripelejä
-00 -01 tekniikalta samanlaisia kaasaripelejä. Koneeseen tehty pikkasen muutoksia
-02 -03 ruiskupelejä ja jousitusta muutetettu
Vai et oo vaihtamassa........juujuuu![]()
Ikävä kyllä eivät taida ottaa vanhaa vaihdossa...? Ja omaa ei taida saada myytyä ennen kevättä minnekkään. Eli pitää jatkaa etsiskelyä. -Vaikka ihan huviksenihan minä vaan näitä kyselen
Näytti siellä olevan käytettyjä myös myynnissä... Josko olisivat vaihtaneet... Ainakin se T-Ace näytti tutultaIkävä kyllä eivät taida ottaa vanhaa vaihdossa...? Ja omaa ei taida saada myytyä ennen kevättä minnekkään. Eli pitää jatkaa etsiskelyä. -Vaikka ihan huviksenihan minä vaan näitä kyselen![]()
Juu, pitänee kysellä. Muistaakseni vaan keväällä kyselin asiaa ja silloin eivät ainakaan ottaneet vaihtopyöriä...Näytti siellä olevan käytettyjä myös myynnissä... Josko olisivat vaihtaneet... Ainakin se T-Ace näytti tutultaIkävä kyllä eivät taida ottaa vanhaa vaihdossa...? Ja omaa ei taida saada myytyä ennen kevättä minnekkään. Eli pitää jatkaa etsiskelyä. -Vaikka ihan huviksenihan minä vaan näitä kyselen![]()
-00 ja -01 mallissa on jotain muitakin parannuksia verrattuna -98 ja -99 malleihin.. Jousitus on progressiivinen, kun vanhemmassa se on lineaarinen.. Tankin muotoa parannettu, takavalot pikkasen erilaiset, vaihteistossa parannuksia..Suurimmat erot taitaa olla:
-98 -99 tekniikalta samanlaisia kaasaripelejä
-00 -01 tekniikalta samanlaisia kaasaripelejä. Koneeseen tehty pikkasen muutoksia
-02 -03 ruiskupelejä ja jousitusta muutetettu
Vai et oo vaihtamassa........juujuuu![]()
Näin on, aika paljon sieltä on pikkujuttuja muuteltu... Mut käytännössä hyvin lähellä toisiaan ne on...Bike lehtii kertoo, että -00,-01 malleissa on muutettu 150 kohtaa verrattuna -98,-99 malleihin.
Eivät ota vaihdokkia uuteen pyörään, mutta auttavat löytämään pyörällesi uuden omistajan.Juu, pitänee kysellä. Muistaakseni vaan keväällä kyselin asiaa ja silloin eivät ainakaan ottaneet vaihtopyöriä...Näytti siellä olevan käytettyjä myös myynnissä... Josko olisivat vaihtaneet... Ainakin se T-Ace näytti tutultaIkävä kyllä eivät taida ottaa vanhaa vaihdossa...? Ja omaa ei taida saada myytyä ennen kevättä minnekkään. Eli pitää jatkaa etsiskelyä. -Vaikka ihan huviksenihan minä vaan näitä kyselen![]()
Ja etusivulla on maininta "Ostamme ja myymme pyöriä, emme tee vaihtokauppoja. (Poikkeuksena käytetyt kulkimet)"
palaisin vielä noihin eroihin sillälailla että mistä näkyvistä yksityiskohdista erottaa noi vuosikerrat toisistaan ?
98/99
00/01
02/03
04/05 pakoputket ja valot ovat selkeästi erilaiset eli helppoa..
mutta miten nuo edeltävät ? ennenkaikkea 02/03 kiinnostaa..