R1100 manuaalia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sjuggen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sjuggen

New member
Moro.

Kun nyt tuli tuollainen -95 RS ostettua, niin ei haittaisi, vaikka tuntisi pyörän tarkemminkin. Huolto-oppaan löysinkin jo netistä, mutta siinäkään ei tyhjentävästi selitetä mm. ABS-kytkimen toimintaa. ABS:n resetointiin löysin ohjeen, mutta jos haluaisin vaikka ottaa ABS:n pois päältä, niin kuinka toimitaan ja mitä varoitusvalojen silloin pitää näyttää?

Se käyttäjän opas olisi optimaalinen juttu, mutta ei niitä taida olla jakelussa?
 
No, mítä sillä ABS-kytkimellä sitten tehdään? Ei kait se voi olla vain purkin resetointia varten?

Onko kahvalämppärit pois päältä ylhäällä vai keski-asennossa? Alimmassa asennossa kahvat ainakin lämpesi.

Mutta nyt mä lähden pikku lenkille Jussin kunniaksi.
 
No, mítä sillä ABS-kytkimellä sitten tehdään? Ei kait se voi olla vain purkin resetointia varten?

Onko kahvalämppärit pois päältä ylhäällä vai keski-asennossa? Alimmassa asennossa kahvat ainakin lämpesi.

Mutta nyt mä lähden pikku lenkille Jussin kunniaksi.
Beats me! Ulkoa en jaksa muistaa, mutta 1100RS:ssä ei ABSejä ainakaan saanut pois päältä. Käsittääkseni ainoastaan GS-malleissa ABSit saa kytkettyä veks.

Jos kahvalämppärin alin asento lämmitti, keskiasento on silloin puoliteho ja yläasento veks päältä.

Hyllyssä lojuu kaikkien muiden historiaan jääneiden pyörien kirjojen tavoin yksi Clymerin korjaamokäsikirja. Jos haluat lainaan jotain laitonta tarkoitusta (kuten kopiointia) varten, niin pistä privaa.
 
Hyllyssä lojuu kaikkien muiden historiaan jääneiden pyörien kirjojen tavoin yksi Clymerin korjaamokäsikirja. Jos haluat lainaan jotain laitonta tarkoitusta (kuten kopiointia) varten, niin pistä privaa.
Kiitos tarjouksesta, mutta en ole jaksanut kirjoja ja papereita kopioida sitten 90-luvun opiskeluiden. Pdf-muotoinen huoltomanuska saa riittää perushuoltoihin, jos et halua luopua siittä kohtuu hinnalla?
 
En luovu en. PDF-muodossa ja muutenkin löydät R1100-sarjan huolto-ohjeita & vinkkejä löydät paikasta

IBMWR
 
Jos pyörässä on ABS-nappi niin kokeile seuraavaa: Paina nappi pohjaan ja pidä se painettuna ja laita virta päälle. Pidä nappia painettuna vielä muutama sekunti virran päälle laiton jälkeen. Tällöin ABSit pitäis olla pois kytkettynä ja ABS merkkivalo jää palamaan. Kun seuraavan kerran laittaa virrat päälle ABSit palautuu päälle. Näin se kai toimii ainakin GS:ssä.
Niin ja onnea uudelle pyörälle. Bokserit on kivoja.
sport05.gif
 
Back
Ylös