Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä kyllä näytä tukevalta tuo satula.
Eikä näy matkustajan jalkatappejakaan..
Yks'paikkanen miehille ja perheellisille oma versio.
naisten malleja ei tehdä ollenkaan..? tai siis sinkkunaisten? eikun perheettömien sinkkunaisten...
Heti ollaan heiluttelemassa korttia...


pitäis vaan olla sellaisia sukupuolineutraaleja vehkeitä nykymuodin mukaisesti, niin kaikki olis tyytyväisiä.
no, ei itsellä ainakaan ole tullut minkäänlaisia vibraatioita uutta mallia kohtaan. ei tullut edellistäkään kohden. kuinkahan noissa uudemmissa tuo huolto maksanee? vanhaa pystyy itekin huoltamaan kohtuudella. oma huolto ei paljon maksa, nesteet ja venttiilit jne. sitten se kaikki turha maksaa yleensä, polttoaineliuskat, perät, esat jne..![]()
Huollot näihin uusiin LC malleihin ovat edullisempia verrattuna vanhempiin i/ö versioihin.
Sytystulppia 2 kpl vähemmän
Ei erillistä vaihteistoöljyä
Ei vaihdettavaa laturinhihnaa
10, 30, 50 tkm huollot maksavat noin 200 euroa merkkihuollossa
20. 30 ja 60 tkm huolllot noin 400 euroa
Tuohon tuplaxhehkulampun kommenttiin sen verran, että harvassa on ne motoristit, jotka uutta pyörää huoltaa kotona.
Nykyään tuppaa sen verran olemaan noita kampanjoita ja takaisinkutsuja, että huolto kannattaa teettää merkkiliikkeessä.
R1250gs kotihuollot on ajankohtaisia muutaman vuoden päästä, joten katsellaan sitten asiaa uudestaan.
Kun ostaa uuden mopon 30t (joka on tuon hinta oikeasti varusteineen) josta lähtee ekana vuonna 6000€ ja toisena 4000€ ei varmaan huoltoen sataset haittaa. Hieno pelihän tuo on, ei tosin koneen lisäksi mitään muuta parannusta ole tullut? Eli käytännössä ihan sama mopo mitä 2018 paitsi lisää tehoa.
Kai ne Brembot on, vaikka Bemain satuloissa on pitkään lukenut BMW.
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Hayesin satulat edessä.