R6 ensimmäiseksi..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaska 83
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jaska 83

New member
Oon katellu tuommosta R6:sta ensimmäiseksi pyöräksi.
Onko siinä jotain tiettyjä tyyppivikoja mitkä kannattais kattoo läpi? Paljonko löytyy hevosvoimia? Tulisko jotain muuta vielä mieleen ko. pyörästä?
smile_org.gif

Eikö niitä oo alettu tekeen -99 ----> eteenpäin?
Oon ajatellu lähinnä vm. 00-03. Onko jotain muutoksia tullu?

Googlella löytyy kaikki tarkat tiedot kuten hevosvoimat joten aika turha niitä täällä alkaa kyselemään.

Ja ennen kuin kukaan alkaa ehdottamaan jotain Viragoa, Erkkiä tai muuta p:tä, niin sanon, että kannattaa laittaa ensimmäiseksi sellainen kuin haluaa. Laitoin itse ZX-6R:n, parin kuukauden jälkeen laitoin 10R:n, jonka olen kyllä jo vaihtanut uuteen ja tyytyväinen olen ollut kolmatta kesää. Luulen että jos oisin laittanut CB:n tai Erkin ekaksi, niin harrastaisin nyt jotain aivan muuta ja mopo ois myyty parin kuukauden ajelun jälkeen.
062802moto_prv.gif

Minkälaiset huoltovälit noissa on? Onko jotain paikkoja mitkä kannattais kattoo tarkemmin kun menee ostaan pyörää?

03 vuosimallista eteenpäin taitavat olla ruiskukoneita. Eipä hirveesti ole tullu muutoksia muuten varmaan kyseiseen vekottimeen. Ite omistan 99 vuosmallin ja kaveri 00 eikä niissä näytä mitään eroa olevan
biggrin.gif

Hyvä laitos ollu, kuvan näkee profiilista.

03 vuosimallista eteenpäin taitavat olla ruiskukoneita.
Näin on.

R6 vm.-03 oli (tai siis on) myös mun eka pärrä. Muuta ei voi sanoa kuin että parempaa en olis voinu valita.

Tyyppivioista sen verran, että jos en ihan väärin muista niin .orgin Yamahathreadeissa oli jossain vaiheessa näistä kyselty, kokeileppas siis rohkeasti hakutoimintoa (itselläni ei ole juuri nyt aikaa alkaa linkkiä kaivelemaan).

Muoks. Kaivoin sittenkin, katseleppas nämä läpi:
R6 tyyppivikoja
R6 hommaamassa
R6 kokemuksia

Ois tiedossa tuommonen vm.2003 R6:nen.
Ajettu 28tkm. Paljonko kannattais maksaa tuommosesta?
Ei kai nuo kilometrit tunnu vielä missään?

Tää nyt oli tämmönen päähänpisto,no enivei takuuta muuten jäljellä 2 vuotta ja 10 kuukautta.
biggrin.gif
.

Minkälaiset huoltovälit noissa on? Onko jotain paikkoja mitkä kannattais kattoo tarkemmin kun menee ostaan pyörää?
R6 2004

huoltoväli 10 tkm

ensimmäinen iso huolto on 40tkm kohdalla. sisältää venttiilien säädön

osta ruisku!!!
kaasarikone on hengetön ja nykäisee ikävästi 10000 rpm kohdalla

paljonko ajattelit sijoittaa mopoon???

Osta ruiskupeli. Jos saat tuon -03:n 8700:lla, se on ihan kohtuuhinta. 28 tkm nyt ei ole vielä mitään. Varmista vielä että se on oikeasti -03 eikä ylivuotinen -02. Vinkiksi muuten, MP-Foorumilla Romu myy omaansa 7000 € (tax-free) voi ehkä tingatakin... Heppu on ihan suomalainen mutta töissä ulkomailla. Linkki ilmoon. Pyörä ja myyjä tällä hetkellä kotomaan kamaralla lomalla. Edit: enpä tiedä onko muuten lomalla, vai ihan pysyvästi, tein oletuksen. Anyways, hyvä pyörä myynnissä.

osta ruisku!!!
kaasarikone on hengetön ja nykäisee ikävästi 10000 rpm kohdalla
Pakko tuohon kommentoida että ei se nykäise jos se on säädetty oikein. Ja kun 600:sta puhutaan niin nehän on kaikki hengettömiä.

Ruisku vastaa kaasuun paremmin ja on helpommin säädettävissä kohdalleen, mutta ei se kaasarikone sen hengettömämpi ole kuin ruuttakaan. Ruutassa tulee isona etuna mukana sen säädettävyys.

Samaa mieltä olen että osta ruutallinen laite, mutta syyt on erilaiset kuin aikaisemmalla kirjoittajalla.

Nyt tuossa ois tuommonen -03 R6 ajettu 19tkm.
9000€ huutaa siitä. Täydellinen huoltokirja löytyy.
Haenko pois?

Miksi laittaa yleensäkään mitään välimallin 600:sta
nixweiss.gif
Rykösiäkin saa tuohon hinta haarukkaan hyviä ja jos luulet sen olevan liian tehokas ensipyöräksi niin kaikkihan on kiinni siitä kuuluisasta oikeasta kädestä
biggrin.gif
Suosittelisin että käyt ensin kokeilemassa r6:sta ja sitten r1:stä niin luulempa että mielesi kallistuu Ryköseen
thumbs-up.gif
Itse laitoin ensi pyöräksi juurikin Rykösen ja olen ollut enempi kuin tyytyväinen
sport05.gif

Back