• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R6 tulee taloon

flamedragon

New member
Kait sitä jonkunlaisia kohteliaisuus säännöstöjä vois noudattaa ja esittäytyä uudessa merkkifoorumissa.

Tänään pistettiin nimi paperiin, GSX 750 F lähti ja maanantaina tulee YZF-R6S (musta)
inlove.gif
Ihan täpinöissäni täällä näppyllöitä paukutan, mitenköhän sitä selvii viikonlopun yli täysjärkisenä. Toisaalta joku vois tituleerata heräteostoksi, mut mietin mä sitä sentään päivän ja kysyin jopa mammalta mielipidettä.

Sit ihan vinkkejä, mistä mahtais löytyy silleen järkevään hintaan uus pleksi ja kilpiteline näin alkuun ainaki. Sit eräs seppo kertoili välitysten olevan paranneltavissa huomattavasti pistämällä 4-piikkiä lisää taakse. Olisko jotain muita ehdotuksia näin ihan alkuun. Slipari varmaa jossain vaiheessa menee vaihtoon ja ymmärsin, ettei tota orkkisboxia saa säädetty vaan pitää heti alkuun pistää PC kiinni jos haluu säätöjä tehdä.

RaMP ratasessioon keskiviikkona osallistuville tiedoksi, siellä on sitte yks semmonen musta jammu aika hiljakseen liikkeellä
wink.gif
 
Rata-ajoko noin sekotti pään että piti heti saada kyykympi peli alle
wink.gif
Elä nyt sit ainakaan heti kippaa sitä niinkun se eräs seppo..
tounge.gif


Onnea hyvästä pyörävalinnasta
thumbs-up.gif
 
Rata-ajoko noin sekotti pään että piti heti saada kyykympi peli alle
wink.gif
Elä nyt sit ainakaan heti kippaa sitä niinkun se eräs seppo..
tounge.gif


Onnea hyvästä pyörävalinnasta
thumbs-up.gif
sepäs se pisti aikasemmat halut jylläämään niin kovaa, et pakko oli.

Pitää yritää pitää toi pystyssä vähän pitempään ku se eräs seppo..
biggrin.gif


Kyllä tulee viikonlopusta piiiiiiiiitkä ja tuskanen
baaa.gif
 
Onnea uudesta pyörästä! Itse olen tykännyt omastani kuin kuuluisa hullu punaisesta polkupyörästä...
thumbs-up.gif
 
Loistava hankinta! Suosittelen ratastuksen vaihtamista. Tuo 4 piikkiä lisää taakse kuulostaa ihan hyvältä. Mulla on edessä -1 ja takana +2 eli aika sama on varmaankin vaikutus. Pyörän käytös muuttuu huomattavasti pirteämpään suuntaan. Motarinopeuksissa kone ehkä pikkasen huutaa. Ei tosin haittaa meikäläistä. Eikä tarvii kauheesti repiä, jos haluaa vähentää eturenkaan kulumista
062802moto_prv.gif
 
Kait sitä jonkunlaisia kohteliaisuus säännöstöjä vois noudattaa ja esittäytyä uudessa merkkifoorumissa.

Tänään pistettiin nimi paperiin, GSX 750 F lähti ja maanantaina tulee YZF-R6S (musta)
inlove.gif
Ihan täpinöissäni täällä näppyllöitä paukutan, mitenköhän sitä selvii viikonlopun yli täysjärkisenä. Toisaalta joku vois tituleerata heräteostoksi, mut mietin mä sitä sentään päivän ja kysyin jopa mammalta mielipidettä.

Sit ihan vinkkejä, mistä mahtais löytyy silleen järkevään hintaan uus pleksi ja kilpiteline näin alkuun ainaki. Sit eräs seppo kertoili välitysten olevan paranneltavissa huomattavasti pistämällä 4-piikkiä lisää taakse. Olisko jotain muita ehdotuksia näin ihan alkuun. Slipari varmaa jossain vaiheessa menee vaihtoon ja ymmärsin, ettei tota orkkisboxia saa säädetty vaan pitää heti alkuun pistää PC kiinni jos haluu säätöjä tehdä.

RaMP ratasessioon keskiviikkona osallistuville tiedoksi, siellä on sitte yks semmonen musta jammu aika hiljakseen liikkeellä  
wink.gif
Pistä eteen nyt aluksi se 15 piikkinen ratas, ei maksa kuin kympin ja ketjut riittää, se 4 piikkiä isompi takaratas ei mee sinne vakio ketjuilla...
Jos enemmän välität, niin heitä ne alkuperäiset panssarivaunun telaketjut mäkeen ja vaihdat suosiolla jaoksi sen 520.

Uuden paremmin rata-ajoon sopivan kirkkaan pleksin saat parhaiten AT-plexistä 050-5524 795

Jos pistät pelkän sliparin, en vielä kyllä ostaisi mitään commaria... Vaan sijoittaisin ensimmäiseksi siihen ohjausiskunvaimentajaan. Sillä sitä se kyllä kaipaa, varsinkin jos pistät renkaiksi ratarengasta.

Kilpiteline taas onnistuu helposti itse tekemällä... siis "normaali mieheltä"
smile_org.gif
 
Pistä eteen nyt aluksi se 15 piikkinen ratas, ei maksa kuin kympin ja ketjut riittää, se 4 piikkiä isompi takaratas ei mee sinne vakio ketjuilla...
Jos enemmän välität, niin heitä ne alkuperäiset panssarivaunun telaketjut mäkeen ja vaihdat suosiolla jaoksi sen 520.

Uuden paremmin rata-ajoon sopivan kirkkaan pleksin saat parhaiten AT-plexistä 050-5524 795

Jos pistät pelkän sliparin, en vielä kyllä ostaisi mitään commaria... Vaan sijoittaisin ensimmäiseksi siihen ohjausiskunvaimentajaan. Sillä sitä se kyllä kaipaa, varsinkin jos pistät renkaiksi ratarengasta.

Kilpiteline taas onnistuu helposti itse tekemällä... siis "normaali mieheltä"
smile_org.gif
Dänks, ei ollu ihan heti tarkotus vaihtaa koko settiä, eli täytyy sit pistää se etunen vaan uusiks. Tai sit vaan opettelen eka ajamaan sillä ihan semmosenaan ja vähän myöhemmin pistän koko pakan uusiks.

Pysyykö seokset ihan mallillaan sliparin vaihdossa vaikka mitään säätöjä ei tekiskään? Tätäki vois tietty vähän odottaa ja kerärä pörssiin muutaman juron ja vaihtaa koko rännin jos sais alas vähän lisää vääntöö.

Kuinkas paksua tavaraa sen kilpitelineen olis hyvä olla (2-3mm), etei tärinästä ja heilumisesta murru? Rosteria tai alumiinia meinasin pistää ja varmaan itte tekemällä ku saa sit semmosen ku haluu... tai siis siitä pitäis tulla...tai jotain
crazy.gif


Nooh, noi nyt on sit tommosi ajatuksia tässävaiheessa ku kulkine ei oo vielä hirveen tuttu. Mut kilpiteline ja pleksi menee aika nopeesti vaihtoon, muut voi oottaa vähän.

-1 day and counting...
 
uuh ja aah...

Niin siis mihin ihmeeseen on tarkotettu se "karhunkieli" kun tuli ohjekirja yms kanssa samassa pussissa? Kai sillä jotain alumiiniosia hinkata.

Ohjekirjasta ei löytyny tietoo, startatessa moottorin "varotusvalo" palaa, normaalia?
 
uuh ja aah...

Niin siis mihin ihmeeseen on tarkotettu se "karhunkieli" kun tuli ohjekirja yms kanssa samassa pussissa? Kai sillä jotain alumiiniosia hinkata.

Ohjekirjasta ei löytyny tietoo, startatessa moottorin "varotusvalo" palaa, normaalia?
Tee se kilpiteline 4mm alumiinista.
Ite tein sen 25mmx4mm latasta. Kuvia saa tarvittaessa sähköpostilla, tai kännykkään.

Se "karhunkieli" on tarkoitettu äänenvaimentajan "hoitoon".

Sen varoitusvalon kuuluu palaa startatessa. Silloin näet että se lamppu ei ole palanut...
 
Back
Ylös