• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R6 vilkku virityksiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EsaH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

EsaH

New member
Onko kellään tietoa tai paikkaa mistä löytää tietoa mitä kaikkee vilkuille saapi tehdä ettei tuu sanomista? Mulla olis kaiken näkösii visioita mutta ei viitsis oikeen kauheen laitonta alkaa rakenteleen. Lähinnä siitä etupään vilkkujen sijainnista ja siitä mihin kaikkialle niiden tarttis näkyä, peilejä ajattelin ja luulis yhtäkkiä ettei siinä pitäis olla mitään estettä niitä siihen upotella?
nixweiss.gif

Mä en oo edes huomioinu sellasia valoja ja juu ei varmaan oo kovin ok ratkaisu. Mut onhan mopon peileissäkin nykysellään vakionakin vilkkuja, vai oonko mä taas nähny unta?

sanoi:
Lähetetty Heinä. 22 2005,15:22
--------------------------------------------------------------------------------
Mä en oo edes huomioinu sellasia valoja ja juu ei varmaan oo kovin ok ratkaisu. Mut onhan mopon peileissäkin nykysellään vakionakin vilkkuja, vai oonko mä taas nähny unta?

Kyllähän noissa uusissa löytyy, esim K5 Gixer ja XX...
Löytyy niitä valmiita tarvike-vilkkupeilejäkin, olikohan Stormilta tai vastaavasta!
wink.gif

No niin ma muistelin joo... Ei mun aluks ees pitäny mitään pyörälle tehä, antaa olla ihan orkkis, mut jotenkin se kärpänen alkaa pureen. Siitä pidän kyllä kiinni että "itte teen ja säästän"!!
baaa.gif
Ei mitään tarvike heebeleitä... kai se pitää lauantain alkaa miettiin jos radalta ehjänä selviää pois!

Back