P
Poistettu
Guest
Päätin tehdä oman ketjun tälle, kun tällä sisällöllä ei oo mitään tekoa tuolla "keskiryhmä" thriidissä.
Kiinnostais kyllä oikeinkin kovasti lähteä tutkimaan omaa ajoa. Vähän arka kolvaamaan mitään ainakaan Bemmin johtoisin, mutta kaasunasennontunnistinta lukuunottamatta mua kiinnostas nähdä:
- jousitus etu
- jousitus taka
- jarrupaine (vain eteen)
Äkkiä netistä googlattuna 2000PSI jarrupaineanturi ~200€ + Alustaan lineaariset potentiometrit 150mm iskulla yht 300€. RaceDACin kanssa 650€ kuolema?
Ootkos tulossa ens ti 26.7. Alastaroon, voitas jutella asiasta?
Noita lineaarisia potskuja on maailma täys, onko nyt tosiaan niin että tuollainen yksinkertainen polkupyöränpumppu on 150€?
Kas, oon missannu tälläsen ketjun. Millä sä jarrupainetta olet seurannut, vai onko se vain valokatkaisijasta revittyä dataa, ollaanko kahvalla?Noi nykyiset anturit/signaalit olivat/ovat mopossa/mopoissa vakiona. Eli ei ole tarvinnut ostaa mitään antureita. Pelkästään tuo RaceDAC ja sille kolvannut johdot mopon vakio antureihin/johtoihin.Käsitinkö oikein, että tiedonkeruu laite ja kaikki anturit myydään erikseen? Jos http://www.racedac.com/ myy niitä tiedonkerääjiä, niin mistä olet ne anturit hankkinut?
Eli netistä etsii oman moponsa huoltomanuaalin, ja katsoo mitä kaikkia antureita/signaaleja on omassa mopossa vakiona tarjolla. Ja sitten katsoo siitä huoltomanuaalin sähkökaaviosta missä piuhoissa/minkä värisissä piuhoissa ne kulkee ja kolvaa johdot niihin jne.
Esim tossa omassa mopossa noi kaikki johdot/signaalit löyty tosta satulan alta eculle tulevista/lähtevistä johdoista. Ja veikkaisin että aivan sama setti löytyy kaikista ruiskumopoista.
Jos satut nyt keskiviikkona olemaan/käymään alastaron varikolla, niin voin näyttää ton nykysen setin tosta mun moposta.
Kiinnostais kyllä oikeinkin kovasti lähteä tutkimaan omaa ajoa. Vähän arka kolvaamaan mitään ainakaan Bemmin johtoisin, mutta kaasunasennontunnistinta lukuunottamatta mua kiinnostas nähdä:
- jousitus etu
- jousitus taka
- jarrupaine (vain eteen)
Äkkiä netistä googlattuna 2000PSI jarrupaineanturi ~200€ + Alustaan lineaariset potentiometrit 150mm iskulla yht 300€. RaceDACin kanssa 650€ kuolema?
Ootkos tulossa ens ti 26.7. Alastaroon, voitas jutella asiasta?
Noita lineaarisia potskuja on maailma täys, onko nyt tosiaan niin että tuollainen yksinkertainen polkupyöränpumppu on 150€?