Racingbike sidecar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eb620
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Eb620

New member
Hei,

Haluaisin antaa runsaasti kiitosta em. yrityksen myynti- ja huoltopuolelle.

Moottoripyörällä olen liikkunut paljon ja tämän vuoksi myös asioinut runsaasti eri alan yrityksissä.

Kurapyöräily on tullut "uudelleen" kuvioihin elokuussa 2009 ja nyt olen pyörämerkin vuoksi asioinut Racinbikessä.

En ole koskaan ollut kovin osaava pyörän tekniikan suhteen ja siksi ollut niin sanotusti kusessa enduropyöran huollon, säätöjen... kanssa. Hieman nolona olen joutunut välillä ottamaan yhteyttä, kun ongelmia tai kysymyksiä on tullut. Joka kerta olen saanut erittäin asiantuntevaa palvelua.

Esimerkkinä voisin mainita, että otin yhteyttä liikkeeseen, koska mulle ei ollut mitään hajua kaasarin säätöjen suhteen ja halusin oppia itse säätöjä tekemään. Monessa liikkeessä olisi voitu sanoa, että tuo pyörä tänne huoltoon niin katsotaan...

Myyntipuolen kaverin kanssa sovittiin, että voin tulla itse mukaan huoltotapahtumaan ja samalla siinä sitten oppia. Näin tehtiin ja huollon ammattitaitoiset kaverit erittäin kärsivällisesti työn ohessa neuvoivat minua. Nyt osaan sen ja muutaman muunkin homman tehdä itse. Ajatelkaa tilannetta, että huollon kaveri tekee duunia ja poka on vieresssä kyselemässä! Tämä ei yrityksen henkilökuntaa haitannut, päinvastoin.

Mun kohdalla on ainakin varmistettu, että tulen jatkossakin asioimaan tässä yrityksessä ja varmasti myös kurapyöräni on jatkossakin oranssin värinen.

Turvallisia kilsoja kaikille. Asfaltilla tai metsässä.

Heillä siis yhä jatkuu ERINOMAINEN ASIAKASPALVELU
thumbs-up.gif

Omat kokemukseni useilta käyntikerroilta muutaman vuoden takaa Kymcon tuotteista ja jo tuolloin homma pelasi KIITETTÄVÄSTI
smile_org.gif

On vaan niin helvetin hyvä pulju! Varsinkin huollon puolen tietotaito kottaraisiin omaani en muualle edes veisi!

Back