Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli, radalla ketkä ajaa oikeesti kovaa. Oletteko ajoasentoon kiinnitänyt huomiota, eli onko keskikeho "piukkana" ja kädet rentona.. Vai koko kroppa "yhtäpuuta"?
Minä joka "tiedän miten se pitää" (yep right) tehdä mutta en osaa sitä tehdä, sanoisin että yksi pahimpia ja yleisimpiä virheitä kesken mutkan, on siinä että kädet on ihan jäykkinä ja hapoilla. Jännitys tahtoo aikaansaada sitä että kädet painaa helposti pyörän luonnollista kulkua vastaan. Lukuisat kerrat olen jopa huutanut itselleni kesken mutkan että "kädet rennoiksi prkl". Silti se ei vielä yhdessä kaudessa tullut luonnollisesti.
Sitten kun on budjetti kasassa ja varakatteita rekallinen, niin erilaisia ajoasentoja voi kokeilla vähän huolettomammin.

Huutamisen sijaan kannattaa vähän vetää sisäkäden kyynerpäätä tuossa kohtaa pyörään päin niin käsi ja hartia rentoutuu.![]()

Mä oon onnistunu rikkomaan 7 vuoden aikana vain kolmet katteet, yhden keulan ja takavanteen...oonko tehny jotain väärin?![]()