Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama pulju mullakin eikä koskaan mitään ongelmiaKyllähän mopottimen saa seisontavakuutukseen laittaa. Itelläni ei ole Ge Moneyn kanssa mitään ongelmia ollut. Tarkoittanee että ajossa pitää olla aina täysikasko.
Vakuutusasia taisikin jo tältä erää tulla selväksi.Kiinnostaisi hiukan tietää tuosta GE money:stä.
Minkälaisista korkoprosenteista puhutaan rahoituksessa.
Olin käsittänyt että Ge moneyn rahoituksella hommattuun pyörään täytyy automaattisesti ottaa Ge moneyn tarjoamat vakuutukset mikä ei ilmeisesti pidä paikkaansa.
Turussa olevat liikkeet tuntuvat mainostavan tuota 6,9% korkoa.
Niille ketkä eivät tiedä niin ensimmäisen sivun alalaidasta löytyypi jotain : http://www.bikeworld.fi/files/bw_rahoitus.pdfja mitä maksaa nyt ne GE vakuutukset?
Siis tarkoitus olisi hankkia uusi mopotin ja siihen oli alkup suunnitelmissa ottaa GE rahoitus ja vakuutus muualta. Nyt kun vakuutukset muuttuvat noihin seisontaajattomiin, mutta kun ei kuitenkaan koko vuotta tule ajeltua niin osakasko riittäisi vallan mainiosti tallissa seisovalle pyörälle.Olisko nyt kyse siitä, että fisu on valinnut sen GE-vakuutuksen kiinteähintaisen vaihtoehdon, jossa ei tosiaan tunneta seisonta-aikoja? Siinä on kiinteä hinta eikä seisonta-aikoja.![]()
hmm..mulla ainakaan ole ollut ongelmia rahotusyhtiön/vak.yhtiön kanssa nois korvaamis jutuis...Olkaapa tarkkana niiden GE Money’n rahoitusehtojen kanssa. Tämän tarina sai onnellisen päätöksen, mutta
http://www.mmaf.fi/arkisto2005.html#vakuutuseikorvaa
GE Money rahoitusehdoissaan kieltää tekemästä pyörään minkäänlaisia muutoksia. Se tarkoittanee, että omistaja haluaa taata sen, ettei pyörän arvoa alenneta. Sitä ei kuitenkaan täsmällisesti mainita missään, eikä GE Money suostunut kirjallisesti täsmentämään asiaa sitä kysyttäessä. Yksittäinen vakuutustarkastaja siten höperehti esimerkkitapauksessa.
Olin itse sopimussuhteessa GE Money rahoittajaan 7 kuukautta ja yritin selvittää rahoitusehtoa myös asiakkaana. Ei tullu vastausta. GE Money toimi täysin asiallisesti, eikä minulla ole muuten siitä mitään huomauttamista. Rupesin kumminkin mieluummin haltijasta omistajaksi, kun en saanut tietää, mitä ko. pykälä juristien mielestä täsmällisesti tarkoittaa. Nyt voin modifioida prätkääni ja korkeintaan saada muutoskatsastusvaatimuksen.
Rahoitussopimuksesta löytyy lopullinen vuosikorko. Se ei oo edullinen -ja mitä maksaa nyt ne GE vakuutukset?
![]()
Jep, törmäsin tähän samaan asiaan viimme syksynä ja homma menee näin.Vakuutukset Tapiolassa,GE rahoituksen takia täyskasko pitää ottaa. Mutta ns. seisontaan tälläisenkin mopon saa nimittäin liikenne kaskoo/liikenne vakuutusta ei tarvi maksaa seisonta ajalta (muut täys kaskon osat jäävät voimaan) = kohtuulliset kulut ajokauden ulkopuolella noin 80e talvikausi.Siis tarkoitus olisi hankkia uusi mopotin ja siihen oli alkup suunnitelmissa ottaa GE rahoitus ja vakuutus muualta. Nyt kun vakuutukset muuttuvat noihin seisontaajattomiin, mutta kun ei kuitenkaan koko vuotta tule ajeltua niin osakasko riittäisi vallan mainiosti tallissa seisovalle pyörälle.Olisko nyt kyse siitä, että fisu on valinnut sen GE-vakuutuksen kiinteähintaisen vaihtoehdon, jossa ei tosiaan tunneta seisonta-aikoja? Siinä on kiinteä hinta eikä seisonta-aikoja.![]()
Tätä sitten tiedustelin GE:ltä ja vastaus oli omasta mielestäni aika tyly. Vanhassa mallissa seisontaan laittaminen oli sopimuksen vastaista ja täyskasko pitää olla voimassa koko rahoitussopimuksen ajan.
No eipä tässä, otanpa rahoituksen jostain muualta sitten...
Elän toivossa, että sulla ei oo jatkossakaanhmm..mulla ainakaan ole ollut ongelmia rahotusyhtiön/vak.yhtiön kanssa nois korvaamis jutuis...