Rakastuin syvästi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Liinu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Liinu

New member
Hitsi...sinne mun kultani jäi  
sad_orig.gif
Olishan tuo 1300 hiukka liian isokin mulle...kait...mistä sitä tietää...*huokaus*  
bawling.gif

inlove.gif

Honda CB 1300

No vot. Sulla on hyvä maku ainakin pyörien suhteen.

Mä kävin perjantaina messuilla, etsin lähinnä laukkuja mutten löytänyt mielestä. Siis sellaista joka istuisi takapenkinkillä sopivasti selkäni takana, mitään kovia sivulaukkuja en halua.

Pyöristä jäi mieleen että kawan iso ninja tuntui hyvältä. mutta olen nyt sijoittanu fasuni muokkaamiseen sen verran etten pyörää vaihda.

Nyt on loma ja mä menen Norjaan laskemaan, ihan kivaa sekin on, ajokautta odotellessa.

Nätti on, mutta itse kaipaan jotain katetta eteen, kun joskus tulee kuitenkin ajettua pidempi taipale kerralla. Moottorin vääntö on varmaan makeeta!!

Joo olihan se... Sitten heräsit ja tajusit että se olikin vain Hånda....
idea3.gif
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

Samaisen pyörän putkistona ollutta Moriwakia tuli kuolattua, on vaan 2x hintainen muihin merkkeihin verrattuna, edes euroopasta ei tunnu saavan alle 600e

Hieno pyörä tuo iso Honda, perä hiukan sotkee kulmikkuudellaan, mutta kyseessä makukysymys.

85606700 Ge-Capital.  
biggrin.gif
Ei muuta kuin kaupan tekoon. Voihan sitä rahaa turhempaakin rakkauteen laittaa.
wink.gif

Olen hankkinut syksyllä CB 1300  vm-03  ja en voi muuta sanoa että sopii minulle kuin  nenä päähän.
tounge.gif

SUOSITTELEN KAIKILLE LÄMPIMÄSTI, niin vaikka toiset sanoo että se on HONDA ! ! !  
062802moto_prv.gif

Tapahtui kauan kauan sitten jotain -94 kehä kessan pihalla. (nimi muutettu)

Eräs motoristi (mikki) oli hankkinut juuri uuden karhean punaisen VFR Hondan, hänen viereen asteli nuori viehkeä nainen, he aloittivat sitten keskustelun mihin tämän Mikin edellinen pyörä oli joutunut.
Sitten kun keskustelu palasi takaisin tähän uuteen yksilöön, siis Honda VFR : n niin tämä nuori neiti tokaisi, että kuin sä menit ostaa Hondan, siis itku pillien pyörän.
Itselläni oli silloin juuri hankittu CBR 600 .
No mä oon ollut sen tapahtuman jälkeen, enämpi Suzukin kannataja.
Kunnes taas viime syksynä tuli hankittua Honda CB 1300 F

CB 1300 on ihan ok, varsinkin jos sais tän version... Linkki ...Ja Klik "Neu - CB1300 mit Verkleidung. weiter" >>>
Voisi olla aikas suosittu.

Pyörät ja naiset on nakuina kauneimmillaan...
tounge.gif

Kyllä kattamattomalla pyörälläkin voi pitkää reissua tehä. Pitää sovittaa matka nopeus pyörän ominaisuuksiin...

Voi Liinu nyt on rakkutesi ihan väärä. Itse rakastuin tuohon MT-01:seen. Siinä se olisi niin pojalle kuin tytölle kunnon vääntöpyörä. Taas on lisämotivaatiota huomenna mennä töihin ja jättää lottokuponkeja sisään.
biggrin.gif

Suzuki intruder m800 jätti lähtemättömän vaikutuksen! Perk... kun olis hilloo niin...!
sport05.gif

Mun lapset haluaa miehen taloon joka tykkää lapsista, on kiltti ja ei petä  
wink.gif
Tässä saattaisi olla potentiaalia kerrakseen! Ja mä saisin ainakin kesäisin orkkuja  
tounge.gif

Ja nakua rakastan...olen sitä myös itse mielelläni  
biggrin.gif
Ja varmasti tuolla taittaa 3000 kilsan kesälomareissun siinä missä mun romu YAMAHALLANIKIN  
bowdown.gif
bowdown.gif

Samaa pyörää katselin koko messujen ajan osastoltamme. Täytyy myöntää, että se on todella klassisen kaunis. Väristä en ole niin varma, mutta komea tuokin.

Hiukan niinkuin uusi "Tuutti" tuo malli.
062802moto_prv.gif

Minäkin rakastuin..tonniseen zetaan. Onhan se aina hieno ollu mutta jotenkin livenä ja sillä hopeavärityksellä kyllä säväytti ja kunnolla. Eihän tässä kun muutama vuos oo enää tätä lukiota jälellä..
sad_orig.gif

Back