• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rakkaan rengastus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jalluniemi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jalluniemi

New member
Pitäis tolle kultaselle hommata uusia kumeja että jaksaa hölkkäillä pitkin tantereita.
Etusen kans ei oo ongelmia mut takunen kun tossa RF900:ssa on 170/60/17 ja esim tuolla Eidemin sivuilla ei moista löydy, niin voinko sujauttaa 180/55/17 renkaan tilalle? Mitä käytännön vaikutusta sillä olis?

Muita jolla vastaava mopedi, onko kokemusta eri koon kumeista?

Vannehan on 5,5 tuumaa joten monet nykyiset 180/55 on just optimaalisia. Muuuuutta ilmiesesti kangistuu pikkuisen kääntyvyys..? Itte tilasin satakasikymppisen Pilot Power kolmosen, tuli mitä tuli.

Sittenkun saat renkaan alle ja kelit sallii, niin heitä mutu-tuntumaa tänne miltä tuntuu. Mulla etunen vaihtuu alkukesästä ja takunen menee viä jonkinaikaa et mulla ei oo sen suhteen kiirusta.

Mulla on vielä suht käypäsessä kunnossa kumit, ostin vaan ennakkoon että ei tarvi sitten enää pohtia että pitäskö tilata vai ei. Pitää nyt katsoa tuleeko kilometrejä miten.

Korjaus.
Tuolta Eidem:ltä löytyykin oikeaa kokoa. Sieltä soitti takaisinpäin mukavanoloinen heppu ja taidan alkukeväästä lähtee ajeleen kohti Kaarinaa etusenvaihtoon ja samalla kattellaan takuselle vaihtoehtoja.

Back