• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rastas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhannus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juhannus

New member
Näin sitten kävi että mustarastas löysi pesäpaikan juhannuksen pihalta...
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
onsekyllä aikamoinen
062802moto_prv.gif
kulkeekuin juna
tounge.gif

ps. tonninen cebari -91 on myynnissä jos jotakuta kiinnostaa
smile_org.gif

Tervetuloa joukkoon tummaan. Omalla tipusella tullut surrattua jo yli 4000 km tällä kaudella (itsekin ostin mustiksen vasta huhtikuun alussa).

-strider-

Kyllä, kyllä - upea ajettava. Naama virneessä edelleen vaikka jo pari tonnia takana.  
biggrin.gif

Yhdyn mielipiteisiinne! Vaikka omalla mopolla on mittarissa karvan vajaa 100tkm niin edelleen mennään kuin juna (tai Honda)... Helevetin hyvä ajella vaikka ite oon vaan 167cm niin ihan hyvin on pärjänny...
062802moto_prv.gif
sport05.gif

Ai jumankaut etton makea peli uuhhh..
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Oon TODELLA tyytyväinen ostokseen
buttrock.gif
suosittelen näinkin vähällä kokemuksella..1000km..
tounge.gif

Onneksi olkoon hyvästä valinnasta
062802jumpie_prv.gif

Omalla rastaalla olen ajanut reilut 40tkm ja vieläkin hymyilyttää  
sport05.gif

samat on fiileikset. itellä n.21tkm takana ja olen tyytyväinen! pännii kun puhuvat et se on se mopojen corolla, joka löytyy jokaiselta...
veryangry.gif
mut se ei todellakaan tee siitä huonompaa!! nopeet mutkatiet ja pitkät matkat käy sille. ja meneehän se hiekkatielläkin tosi vakaasti! ja 2 päälläkin toimii kun sitä voimaa on. ei tartte olla kokoajan vaihtamassa vaihteita kun haluaa mennä ohi..

Jeppa jep!

Ittellä pläkkäri ollut kohta 2v ja n10tkm.  
smile_org.gif

Sitä ennen oli oli 'taukoa' 18v... ½aktiivista ettintää mopoissa oli 2v -kun se emäntä lisenssin asialla antoi, hehheh..  
biggrin.gif

Kattelin i/ö -giksereitä, tarkoituksena oli että rakentasi turpopyörän. Tykkään rakentamisesta..  
omg.gif

Onneksi a) ei ole aikaa siihen b) päätin keskittyä ajamiseen

Siksi honda, nyt siis viides samaa merkkiä. Kaikkiaan 9. moottoripyörä on nyt alla.

Eli:  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back