RAT-jäsennyys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukkeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ukkeli

New member
Juuri kun tästä ollaan keskusteltu ja meikä jopa ajatteli soittaa Motomarkettiin kysyäkseni onko tietoni laitettu kohti UKta niin tämän päivän postissa tulla tupsahti iso kirjekuori joka sisälsi "upean" kullanvärisen jäsenkortin, Torgue-lehden, pinssin ja kangas- sekä muovitarrat. Eli näyttää tuo jäsenyysasia hoituvan ilmeisen automaattisesti, myyjä ei silloin myyntivaiheessa kyllä maininnut asiasta mitään.
062802moto_prv.gif

Laitoinki jo viimeksi tuon osoitteen "Suosikkeihin". Kalenterista näkyy hyvin tulevat RAT-tapahtumat. Täytynee ajella joku tiistai-ilta Roosalle, kunhan kelit tästä paranevat.
062802moto_prv.gif

Mä tein kaupat jo 23.12. eikä vielä ainakaan ole tullut mitään postia
confused_orig.gif

Heh. Ei taida löytää tännekään tietään, kun mopo oli jo rekisterissä ostettaessa. Tulis nyt ensin 'owners manual' (lokakuu) ja uudet työkalut (maaliskuu)...

Oliko sun Trumppa siis ihan uusi peli. RAT:in eka vuosi
on ilmanen uuden pelin ostajalle , ja mun tietääkseni ilmoituksen hoitaapi myyjäpuoli. Jos tietää , muistaa ja osaa.
Eikun vaan kyselyä sinnepäin. Mulle tuli joskus talvella paketti Englannista jossa oli jäsenkortti , pinssi , tarra , kangasmerkki
ja Torque lehden numero (1,5 viikkoo tästä tuli toinenkin Torque).
Owners hand bookin sain heti kaupanteon jälkeen kun sitä pyysin. (Kiitos vaan Pekka , Moto-Seinäjoki)
Pyörän satulan alla oli toinen , Ruottin ja ranskankielinen
062802jumpie_prv.gif
että ny on sitten kahdet maniskat.....

Onkohan muilla merkeillä tällaisia tehdasvetoisia kerhoja kuten RAT? HD:llä on HOG, mutta muita vielä?

Mä tein kaupat jo 23.12. eikä vielä ainakaan ole tullut mitään postia
confused_orig.gif
No tuota, voisiko asiaan olla vaikutusta sillä, että Trumppa on vielä rekisteröimättä?
nixweiss.gif

Rekisteröinti tapahtuu vasta sitten kun noudan moponi Seinäjoelta (eli sitten kun lumet sulaneet ja tiet on kuivat)
062802moto_prv.gif

No tuota, voisiko asiaan olla vaikutusta sillä, että Trumppa on vielä rekisteröimättä?  
nixweiss.gif

Rekisteröinti tapahtuu vasta sitten kun noudan moponi Seinäjoelta (eli sitten kun lumet sulaneet ja tiet on kuivat)
062802moto_prv.gif
Mulla ainakin hoitu Seinäjoen kanssa automatic toi RAT homma.
Tod.näk lähettävät infot maahantuojalle sitte ku saat
rekisteriin. Pyörän mukana tulee vielä erillisiä ilm.lomakkeita(ainakin mulla oli)
joilla myöhemmin seur. omistaja voi ilmoittaa tietonsa
Triumphille.

Ai niin, muista pyytää käyttäjän käsikirja ja huoltokirja
myös englanninkielisinä. Defaulttina tulee Ruotsiks
crazy.gif

crazy.gif
Onko sillä nyt väliä onko se ruotsiksi tai englanniksi
wink.gif

Jos ei kerran suomeksi kuitenkaan saa (ihme juttu sinällään, kaippa tuo kuluttaja-asiamies voisi puuttua tuohon puutteeseen, tai Karpo)
cool.gif

Onkos Suomen RATilla toimintaa (muuallakin kuin Helsingissä) ja jos kyllä niin millaista? Ei nääs ole tullut perehdyttyä sen jälkeen, kun Saksan RATin jäsenyys loppui kauan sitten.

Jos HD:n on kerran sika, Trumppa rotta niin yrittääks Dukatistit olla muka parempia ihmisiä "tohtoreita"
biggrin.gif

Alotan pienehkön projektin: suomennan ohjekirjan SprintRS:ään ja ST:hen. Kun oon saanu valmiiksi, toimitan kopion jollekkin kauppiaalle arvosteltavaksi: josko saataisiin levitykseen kaikille ko. mallien omistajille....
bowdown.gif

Vaikka eiköhän se olisi noiden maahantuoja kauppiaiden duunia, mutta silti vielä
bowdown.gif

crazy.gif
Onko sillä nyt väliä onko se ruotsiksi tai englanniksi
wink.gif

Jos ei kerran suomeksi kuitenkaan saa (ihme juttu sinällään, kaippa tuo kuluttaja-asiamies voisi puuttua tuohon puutteeseen, tai Karpo)
cool.gif
Alotan pienehkön projektin: suomennan ohjekirjan SprintRS:ään ja ST:hen. Kun oon saanu valmiiksi, toimitan kopion jollekkin kauppiaalle arvosteltavaksi: josko saataisiin levitykseen kaikille ko. mallien omistajille....
"Pienehkön projektin"
confused_orig.gif
Jos tekisit sellaisen epävirallisen version eli ne kaikki "Huomio", "Varoitus", "Muista" yms. jutut joita siinä kässärissä on sivutolkulla jättäisit pois keskittyen vain tekniikkaan niin kyllähän työ nopeutuisi. Tosin silloin ei sitä voisi tarjota liikkeisiin.

Back