RAT-jäsennyys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukkeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko muilla RS omistajille ollut ongelmia ettei ole Engalnnista tullut osia vaan kestää ikuisuuden?? "tarkoitan TRIUMPH omia osia"
Eipä ole RS:ää, mutta Trumppa-osaa odottavien kerhossa olen minäkin.Toisessa topicissa itkemääni, sopivaa öljykelloa olen odotellut jo yli kuukauden. Onneksi "väliaikais"-ratkaisu mahdollistaa prätkällä ajamisen.

Onko muilla RS omistajille ollut ongelmia ettei ole Engalnnista tullut osia vaan kestää ikuisuuden?? "tarkoitan TRIUMPH omia osia"
Juu on huomattu. Tämän takia kannattaa katsastaa
tuo Lilleyn kimppatilaus.

Itse tilasin tuolta jouluaattona sinisen alakatteen RS:ään.
Tuli viikossa.

Eli en enää vaivaudu tappelemaan kotimaisten myyjien kanssa.

RAT:ista ei vain vieläkään ole tullut postia, kaupat tehty jo ennen joulua...
crazy.gif

Köpi, surffaa RATin UK-sivuille ja lähetä heille viesti, tai sitten suoraan Trumpan omien sivujen kautta. Voisi homma toimia ja saataisiin sinut "virallisesti" RAT-jäseneksi
wink.gif

062802moto_prv.gif

Eipä ole mullekkaan tullut RAT postia. Kaupat tehty HD-centerissä maaliskuussa.
sad_orig.gif

Tai no, pyörän sain huhtikuussa.

Ostin pyörän Helmikuussa ja RAT kamat saapuivat viime viikolla. Asia siis etenee KX Centeristäkin ostetuille Triumpheille.

Enpä muistanu pyörän hakiessa asiasta kysyä, mutta noin kolme viikkoa pyörän oston jälkeen oli postilaatikossa iso kirjekuori missä oli kaikki oheistuotteet. Ja liikehän oli Moto-Seinäjoki.
sanoi:
Jouduin ite ootteleen alakatetta melkeimpä 2kk. Mustia tuli vähänväliä maahan, mutta ei sinisiä: maalausongelmia viissiin sielläpäin...
Lueskelin tossa eräältä Trumppapalstalta että on kuulemma menny konkkaan firma joka on tähän asti toimittanu maalit Trumpalle
nixweiss.gif
Liekö tällä vaikutusta
idea3.gif

Back