• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ratapäivä Kemorassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JP_445

New member
Moi

Viimeistä viedään. 3 elokuuta perjantaina alkaen klo 10.00 ja päättyen klo 20.00. Paikalla ensivasteryhmä (lähinnä minua itseä silmällä pitäen). Ryhmiä kolme kuten ennenkin.

ilmoittautumiset 3. elokuuta ratapäivä

Sitovat ilmot keskiviikkoon mennessä.

Kelitkin näyttäsivät korjaantuvan perjantaille ihan hyviksi. Tämä on viimeinen yritys tälle vuodelle joten kaikki mukaan ja matkaan.

Joo tuntuu jostain kumman syystä hieman pätkivän tuo ilmo kaavake, mutta toimii taas ihan hyvin. Jos ette saa ilmoa jätettyä sen kautta niin voi jättää myös tähän ketjuun.

Tarkoitus olisi tulla paikalle
sport05.gif

Minäkin olen tunkemassa sinne vasta aamulla, kun en varmasti tiedä ehdinkö.

Voipi tulla vaikka ei ilmoittaudu... Tosin helpompaa mulle laskea kannattavuus kun on edes ratamaksun verran tulijoita
wink.gif

Lainaa (sulo@vilèn @ Elo. 01 2007,12:38)
Jaa halvalla?.. Kyll mää sitt tuun, varsinkin jos toi rovastin mopo toimii.
tounge.gif

Muista nyt sitten että hyvä ja halpa ei ole samassa paketissa....
tounge.gif
Mopo kuntoon ja ajamaan...

Juuu.. surffailen mitä tolla reissu mopeddildolla pöristelen
blush.gif
. Saavatpahan vetomiehet leipää syödäkseen..
wink.gif

Assari Stellan Kiittää omasta puolestaan kaikkia tänä kesänä meidän ratapäivillä käyneitä. Oli taas mukava lorvailla radalla hauskassa seurassa.
biggrin.gif

Ajakaa varovasti
tounge.gif

~Hennu

Kiitokset osallistuneille. WBR pakkaa tavarat tältä kesältä ja suunittelee uusia kujeita ensivuodelle....
wink.gif

Kiitokset minultakin WBR:lle kuluneesta kaudesta
thumbs-up.gif
. Mukavaa on ollut niin radalla kuin varikollakin  
smile_org.gif
.
Ekaa kertaa oli koko perhe mukana ja näyttäisi innostus siltä ettei ollut viimeinen kerta  
biggrin.gif
. Mun kolme vuotias tytär oli sanonut äidilleen, että: "Kato äiti! Ne ajaa hippaa!"  
biggrin.gif
Onhan se vähän niinkin... Samaan aikaan nuorimmainen veteli päikkäreitä vaunuissa ratavarikolla, eikä ole aikoihin nukkunut yhtä sikeesti. Ei näytä olevan mun rataharrastus uhattuna ainakaan siltä suunnalta  
biggrin.gif

tounge.gif

biggrin.gif

Moro

Iso kiitos WBR-poppoolle kesän ajeluista. Viimonen jäi valitettavasti käymättä yhteensattuman takia, mutta juhannus korvasi senkin.

Leppoisan asiallista toimintaa, ensi suvena lisää, eikös vaan.

t. Hanski

ps. ellei sitten vielä kerran, jos pukkaa kasvihuonesyksyn
sport05.gif

Back