Ratapäivät 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jens

New member
Seuraavassa kauden 2011 ratapäivät joiden varaukset on lyöty lukkoon. Lisäpäivät mm. Motoparkissa ovat mahdollisia radan tarjonnasta/melupäivistä riippuen.

Ahvenisto:
Ahvenisto Ma 16.5.2011 klo 9-18
Ahvenisto Ma 13.6.2011 klo 9-18
Ahvenisto Ma 11.7 klo 9-18
Ahvenisto Ti 12.7 klo 9-18
Ahvenisto Su 25.9 klo 9-18

Alastaro:
Alastaro Ma 9.5.2011 klo 10-18
Alastaro Ma 23.5.2011 klo 10-18
Alastaro Ti 14.6.2011 klo 10-18
Alastaro Ti 26.7 klo 10-18
Alastaro Ke 27.7 klo 10-18
Alastaro Pe 12.8 klo 10-18
Alastaro La 13.8 klo 10-18
Alastaro To 8.9 klo 10-18
Alastaro Pe 9.9 klo 10-18

Botniaring:
Botnaring Pe 26.8 klo 9-18

Kemora:
Kemora La 4.6.2011 klo 10-18
Kemora Su 5.6.2011 klo 11-18
Kermora Pe 24.6 klo 10-20 (Juhannusaatto)
Kemora La 25.6. klo 10-18 (Juhannuspäivä)
Kemora Su 26.6. klo 11-18
Kemora La 27.8. klo 10-18
Kemora Su 28.8. klo 11-18

Motopark:
Motopark La 18.6.2011 klo 11-18
Motopark Su 19.6.2011 klo 11-18

Lipunmyynti ja talkooväen liputusvuorojen varaus aukeaa MotOrgin jäsenille huhtikuun alkupäivinä ja muille noin viikkoa myöhemmin. Tarkka ajankohta tiedotetaan lähempänä.

Huom! Mikäli myyt jäsenhintaisen lippusi ei-jäsenelle tulee hänen maksaa hinnan erotus ilmoittautumisen yhteydessä ratavastaaville käteisellä. Muistakaa tämä kun myytte lippujanne eteenpäin.

- ratavastaavat -

062802jumpie_prv.gif

Ja heti maanantaina viemään lomalappu pomolle.

Pari virhettä olin huomaavinani:

1) Ahvenisto Ma 15.5.2011 klo 9-18 (15.5 on sunnuntai eli onko su vai ma?)

2) Alastaro Ke 26.7 klo 10-18 (varmaankin 27.7.)

Hienoa, että näitä aikatauluja alkaa tulemaan ajoissa, niin pääsee miettimään kesälomapäivien ajankohtia.

Edit. Ja vielä kun saisi YCC aikataulut, niin voisi suunnitella koko kesän. Mutta se tieto tulee sitten toiselta taholta.

Hienoa, että näitä aikatauluja alkaa tulemaan ajoissa, niin pääsee miettimään kesälomapäivien ajankohtia.

Edit. Ja vielä kun saisi YCC aikataulut, niin voisi suunnitella koko kesän. Mutta se tieto tulee sitten toiselta taholta.
Onhan ne jokkis kisapäivät jo mp-tuen sivuilla. Vai olenko mä lukenut viime vuoden päiviä.  
omg.gif

edit: tuolla siis

No niin, painovirhe
mad.gif
korjattu :-)

Oonko käsittäny oikein vai väärin, vai oikein väärin, että Ahveniston radalla on melumittaus, mutta Alastarolla ei?
Meinaan vaan, kun on aika äänekäs putki mopossa, niin ei kannata ees yrittää, jos niitä ääniä mittaillaan.

Oonko käsittäny oikein vai väärin, vai oikein väärin, että Ahveniston radalla on melumittaus, mutta Alastarolla ei?
Meinaan vaan, kun on aika äänekäs putki mopossa, niin ei kannata ees yrittää, jos niitä ääniä mittaillaan.
Juu, Ahvenistolla ja Motoparkissa on melurajat. Kannattaa katsoa ko. ratojen omilta nettisivuilta josko siellä olis tarkempaa tietoa.

Yrittäkää sitten saada sinne Matopurkkiinkin päiviä, kun viime kesänä ei ollut ensimmäistäkään ORGin päivää siellä tunnetuista syistä johtuen.

Ajopäiviähän siellä on rajattu rankasti muihin Suomen ratoihin verrattuna, mutta olen antanut itseni ymmärtää että tulevalla kaudella melukäytäntö olisi hitusen edellisvuotta armeliaampi.

Muuten näyttää äkkivilkaisulla siltä, että päivät on valikoitu hyvin vapaapäivien anelua ajatellen.

EDIT: Jääkö Botnian päivät tosiaan tuohon yhteen?

Yrittäkää sitten saada sinne Matopurkkiinkin päiviä, kun viime kesänä ei ollut ensimmäistäkään ORGin päivää siellä tunnetuista syistä johtuen.

Ajopäiviähän siellä on rajattu rankasti muihin Suomen ratoihin verrattuna, mutta olen antanut itseni ymmärtää että tulevalla kaudella melukäytäntö olisi hitusen edellisvuotta armeliaampi.

Muuten näyttää äkkivilkaisulla siltä, että päivät on valikoitu hyvin vapaapäivien anelua ajatellen.

EDIT: Jääkö Botnian päivät tosiaan tuohon yhteen?
Motoparkin uuden hallitsijan kanssa käydään neuvotteluja, mutta niiden lopputulos selviää vasta keväämmällä.

Botnialle järjestettäisiin mielellään päiviä, mutta koska kaikki prätkäkisat Botniaringillä järjestetään jo toukokuussa, ei loppukesänä saada paikalle porukkaa millään. Jos olisimme sieltä saaneet viikonloppuja varattua, niin niissä olisi voinut ottaa vähän riskiä, mutta arkipäivinä niiden järkkääminen on taloudellisesti mahdotonta.

Ehanaa, ei ainakaan sytöt vähene kun ratapäiviä on tiedossa. Kauheat ajohalut, tulis jo kevät  
smile_org.gif

Jos sitä juhannuksesta aloittaisi kesäloman.

Täältä kans matopurkki toivomuslistalle. jollekki ratapäivälle täytyy lähtee oli sit missä tahansa, mut toi ei ois ihan toisella puolella maata. vois sit käydä vähän useemminki.
ois mulle täysin uus rataki ni kiinnostaa...
062802moto_prv.gif

Kyllä on hienosti ratapäiviä, kiitos järjestäjille! Ahvenistolle täytyy yrittää saada Duksu käymään niin hiljaa että pääsee totakin rataa ajamaan.

Back