• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rauman Vappuparaati

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miXu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

miXu

New member
kuinkas moni on tulossa paikanpäälle ajelemaan prätkällä kyseiseen tapahtumaan täältä orgista
cool.gif

Minä olin, sää ei ollut 11 aikaan mikään lämmin, mut kun paraati alkoi, alkoi myös aurinko paistamaan
062802jumpie_prv.gif
Ihmisiä oli paljon reitinvarrella katsomassa ja moikkaamassa, oikein hyvä fiilis kyllä
062802moto_prv.gif

juu turusta lähdin aamulla niin vettä tuli niin perkeleesti mutta heti kun päästiin prisman pihalle ja vappuparaati oli alkamassa niin aivan järkyttävän komea keli
cool.gif
hyvä reissu
tounge.gif

Tere

kuin myös olin paraatissa, kivaa oli ja jatkoilla kämpän kaffetuvalla

VTR 1000F
062802moto_prv.gif

tietääkö kukaan järjestetäänkö sama tapahtuma tänä vuonna? en löydä netistä minkäänlaista tietoa

Mä kans ihmettelen.
062802moto_prv.gif
Yleensä siitä ilmoitetaan hyvissä ajoin. Mut en myöskään ole nähnyt mitään ilmoitusta jossa olisi mainittu etteikö sitä myöskään olisi. Ei voi ymmärtää  
sad_orig.gif

jesss hieno homma! tätä on odoteltukkin sitten jo, ihmeen myöhään vaan ilmoittelevat tästä asiasta, tais olla viimevuonna sama.. no pääasia että järjestetään
tounge.gif

JEP! Eli eilen oli Uudessa-Raumassa juttu, että paraati järjestetään.

Kaikki mukaan!

Motoristit kokoontuvat Prisman parkkipaikalla klo 12 ja siitä ajetaan kaupungin läpi Kortelan ABC:lle.

jees vähän viileeksi tuli kun ajoin sen 280 km mutta oli sen arvoista
tounge.gif

Saundi prisman parkkiksella oli melkoinen, enkä meinaa volymea, vaan joka suunnasta voimakkaasti läpitunkeva kaikenpeittävä matala jytisevä jyrinä.

Koitetaas jos saan kuvia tapahtumasta mitenkään tänne

http://s492.photobucket.com/albums....%202011

Viestiä vain jos on kuvia jotka haluatte pois yleisesti näkyvän.

Kaikkia kuvia tässä ei ole, joten kuvia on lisää kun en jaksanut kaikkea ladata tuonne photobuckettiin

Ja nuo kuvat näköjään meni tuonne takaperin...
Ja kuvien tarkennus meni ihan persiilleen. Kamera tarkensi kaikki kuvat taustalle. (opetellaan opetellaan)

jes mahtavia kuvia! ja loistava video.. itse pääsin kuvaan 56
tounge.gif
kiitos näistä

Back