Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin ylläpidolle pyynnön, että jos voisivat halkaista tämän threadin kahtia ja jatkettaisiin tätä läskipää eikun läskiperseaihetta omassa ketjussa.Ennen kuin sivusto on pystyssä, ehdotan että aloitamme täällä "Läskiperseajo" threadin johon tulevat suoritukset ja matkakertomukset voi ilmoittaa. Saadaan jätettyä tämä threadi niille joiden hanuri on rautaa.
. Lähtö eilen aamulla klo 05.00 ja takaisin lähtöpaikassa tänä aamuna klo 03.00.
ei ole kipeä, mutta kaasukättä pistelee... Vajaat 1500 Suomen arviolta 250 000 motoristista on tuon suorittanut, joten eipä ole ihan joka pojan hommaa
. Tulipahan samalla huomattua, että maxiskootterillakin tuon pystyy suorittamaan. Kausi alkoi 02.05 ja tuon myötä kilometrejä koossa 2900. Kuka maxisti on seuraava? Minulta saa valmiin reitin.tuli mietittyä tuossa pari viikkoa rautaperseajoa, kun ajelin autolla hakemaan pyörää 300km päästä. Eli edestakas 600km peräkärry nopeutta, aikaa meni jotain 8tuntia ratissa. Itse hämmästytti se, että kuinka paljon aivotoiminnat menettävät teräänsä jo tuon jälkeen. Onneksi en lähtenyt ajamaan mp:llä reissun päälle. Olin aivan kahvilla aivojeni puolesta. Esim pesin pyykit, avasin koneen, mutta en laittanut pyykkejä kuivamaan, vaan menin nukkumaan. Tein jonkun toisenkin aivan käsittämättömän yksinkertaisen virheen, mutta parasta on vielä se, että unohdin mikä se oli.
Huomasin sen, että mun aivoista ei ole rautaperseen ajamiseen. Ne ei pysty keskittymään yli 8 tuntia.