Rekisterikilpi enduroon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eb620
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Eb620

New member
Hei,

Onko tietoa, että mistä saa hankittua valkokilpiseen kurapyörään pienen rekisterikilven?

Olen joissain enduropyörissä nähnyt normaalia MP-kilpeä pienemmän "sovelluksen". Ulkoisesti näyttää ihan samalta mutta koko on suunnilleen vastaava, kun mopon kilpi.

AKE:lta tiedustelin asiaa... Eivät tienneet asiasta mitään.

Kiitoksia tiedoista jo etukäteen.

Useat kuskit jotka käyttävät valkokilpistä enduroaan vain kisoissa ovat itse valokuvan laminoineet kilven paikalle. Kyseessä ei siis ole mikään ns katulaillinen versio mutta kisoissa voi mennä läpi katsastuksesta koska nuo orkkiskokoiset helposti menevät rikki metsässä.

Pamppers-foorumilla joku markkinoi tekevänsä pienempää kilpeä, tännekin ko. juttu on joskus kirjoiteltu linkkeineen. Olen noita muutamalla kurakeijolla nähnyt, mutta tosiaan paljon useammin pienennetty värikopio laminoituna löytyy kunnon jumppapyörän perästä.

Oman mopon kilpeäkin on kerran etsitty miehissä metsästä. En tiedä olisiko pokka riittänyt jättämään kopiokilven ja ajamaan suht pitkän siirtoajon kotiin paljaana. Aitoa ei ainakaan tehnyt mieli jättää kiertoon. Löytyi se lopulta kuralätäkön töyräältä.

Monet teippifirmat tekee noita, niillä on monesti valmiit pohjat koneella niihin. Itse tilasin kanssa, ei tosin ole tullut vielä. 25€/kpl ottavat kilvestä..

Tekivätkö he siis valmiit muovikilvet, vai pelkän tarran?
Miten hoiditte tilauksen?

Itselläni on laminoitu "paperiversio", mutta kestävämpi ratkaisu olisi hakusessa.

Mitä muuten kustansi?

Tekevät valmiin muovikilven, tehdään noin 7mm paksulle akryylilevylle. Tilattu soittamalla ja kertomalla rekisterinumero.

Maksaa noin 25 e + postikulut.

Kiitoksia tiedoista!!!

Mulla on jo 2 kilpeä mennyt pas****i. Seuraava, kun rikkoutuu tai häviää niin tilaan uuden kilven sieltä Mainostaidosta.

Seurasin ton bomber-keskustelun loppuun ja siitä ilmeni, että se kaveri ei "yhteiskunnan" painostuksen vuoksi enää tee niitä pikkukilpiä.

Back