Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, kirjotinkin viestiin väärin.. Siis CE-hyväksynnästä ei sitten tiedä. Kaikki leluthan yms. on e-hyväksyttyjä, eli ei niin hengenvaarallisia. CE-hyväksyntä taas taitaa olla tieliikennekäytön kannalta ratkaisevampi.Ainakin tuossa Allrightin kuvastossa väitetään ko. sivulla, että sivun kaikki tuotteet ovat e-hyväksyttyjä.
Eikun just toisinpäin, se CE hyväksyntä on vaan tuotteen valmistajan antama todiste että tuote on turvallinen ja tuo e-hyväksyntä pitäis vilkuista löytyä. Allrightin luettelossa ny voi lukea mitä tahansa..Juu, kirjotinkin viestiin väärin.. Siis CE-hyväksynnästä ei sitten tiedä. Kaikki leluthan yms. on e-hyväksyttyjä, eli ei niin hengenvaarallisia. CE-hyväksyntä taas taitaa olla tieliikennekäytön kannalta ratkaisevampi.
Olen insinööri eli en enää osaaMee elektroniikkakauppaan ja osta ledejä ja tee ite kilpivalot. Ei tarvi olla insinööri, että sen osaa. Saat vaikka ihan pyörän väritykseen sopivan.![]()
Niin oon insinööri minäki, mutta teetin sen kaverilla ku saa materiaalit paremmin. Enkä jaksanu oottaa, että tulee kauppaan sitä pulttia. Ja makso karvan yli 9egee...ja hieno tuli.Olen insinööri eli en enää osaa![]()
Tulee paska tuntipalkka jos noita alkaa itse tekemään ja kaupassa maksaa 8€.
Pitäiskö jokaisen ledinkin olla E-hyväksytty, vai riittääkö, jos yksi vaan on?Mee elektroniikkakauppaan ja osta ledejä ja tee ite kilpivalot. Ei tarvi olla insinööri, että sen osaa. Saat vaikka ihan pyörän väritykseen sopivan.![]()
Juurikin näin.Eikun just toisinpäin, se CE hyväksyntä on vaan tuotteen valmistajan antama todiste että tuote on turvallinen ja tuo e-hyväksyntä pitäis vilkuista löytyä. Allrightin luettelossa ny voi lukea mitä tahansa..Juu, kirjotinkin viestiin väärin.. Siis CE-hyväksynnästä ei sitten tiedä. Kaikki leluthan yms. on e-hyväksyttyjä, eli ei niin hengenvaarallisia. CE-hyväksyntä taas taitaa olla tieliikennekäytön kannalta ratkaisevampi.
Tiiä sit onko tuuria vai mikä ollu,ei hyväksytyt vilkut mulla eikä nuokaan kilven valot oo hyväksyttyjäPitäiskö jokaisen ledinkin olla E-hyväksytty, vai riittääkö, jos yksi vaan on?Mee elektroniikkakauppaan ja osta ledejä ja tee ite kilpivalot. Ei tarvi olla insinööri, että sen osaa. Saat vaikka ihan pyörän väritykseen sopivan.![]()
![]()