Remmiahdin Millessä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tirpsE
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tirpsE

New member
170-180 hv takapyörältä Miillestä

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=72978

Uudella Rotrexin C15 mallilla 200 hv?

Jokohan rupeis vääntö riittämään
biggrin.gif
 
Aika mielenkiintonen idea. Enpä oo ennen törmännyt remmiahtimeen pärrässä. Voi olla alakierroksilla aikas muikeat väännöt, kun ei tartte ootella turbon mukaantuloa...
 
062802moto_prv.gif
Joo tuota samaa Guttsia ihailtiin viime kesänä Hirvirallissa
omg.gif
. Siinä oli muistaakseni tupla ruisku ja jotain muutakin kivaa.
 
Jestas, oli siinä tehty kaikkea pientä muutakin tuohon pyörään
omg.gif
kytkin kuivaksi...

Mutta todennäköisesti lopputuloskin on ajettavampi kuin turbolla...
 
Tämä pitää muuten täysin paikkansa :jpstyle:
Onkos kovastikin alaväännössä eroa sinun turbo-busaan verrattuna?
Voisi kuvitella, että bussissa riittää alavääntö muutoinkin :)

Jotenkin tuohon topikkiinkin liittyen, niin alkuperäisen ahdinvehkeen rakentajalla näyttää oleman toinenkin mielenkiintoinen muutos apriliassa, nimittäin ducatin kuiva kytkin.
 
Kyllä ainakin kahdessa Guzzissa on Suomessa remmiahdin.

Tuota Matin Centauroa olen päässyt kokeilemaankin.

Lähtee kyllä ihan kotitarpeiksi, vaikka huipputeho ei ilmeisesti ole mikään kovin mahdoton. Oliskohan nykyvireessä 115-120hv.

Lähtö on tosi vakuuttava ihan alakierroksilta asti varsinkin kun itselläni on tuommoinen Centauro likipitäen alkuperäiskuosissa. Vakiona kun siinä ei ole kummoinen alavääntö vaikka on kuinka V-2 kone
wink.gif
 
Back
Ylös