ripee
New member
Sain POSTILTA ke 16.2 lapun ,että tilaamani rengas on tullut konttoriin.
Menin hakemaan rengasta parinpäivän päästä postista.
No, siinä postitäti mutisi itsekseen jotain ja kysyi ,että oonko hakenut paketin jo
No, mä sanoin että nyt mä sitä hakeen tulin!
Postitäti ei sitä tuosta meidän konttorista löytänyt (Kämmenniemen )
Käski soittaa postin palvelunumeroon.
No, sinne soitin eilen ja alkoi selvitystyö!
lopulta selvis , että paketti oli jostain syystä palautettu täältä Kämmenniemen konttorista takaisin lajittelukeskukseen
Lupasivat hoitaa asian!
No, äsken soitin tuonne palvelunumeroon ja kysyi, kun toi postinseuranta näyttää yhä paketin seisovan tuolla lajittelukeskuksessa
No ,siellä joku suttura vaan totesi että sun pitää soittaa lähettäjälle, siinä vaiheessa en ymmärtänyt
Mä sanoi ,että käske esimiehes puhelimeen,että saadaan tää asia selville.
Tää heppu lupasi selvittää asian ja pahoitteli asiaa.
Hän myös sanoi tekevänsä jonkun reklamaation tuosta konttorista joka oli lähettänyt tuon renkaan takaisin lajitteluun!
Eli pakettia odotellessa.
(Ps. Tuleehan noita kilometrejä noinkin tuohon renkaaseen
(
Menin hakemaan rengasta parinpäivän päästä postista.
No, siinä postitäti mutisi itsekseen jotain ja kysyi ,että oonko hakenut paketin jo
No, mä sanoin että nyt mä sitä hakeen tulin!
Postitäti ei sitä tuosta meidän konttorista löytänyt (Kämmenniemen )
Käski soittaa postin palvelunumeroon.
No, sinne soitin eilen ja alkoi selvitystyö!
lopulta selvis , että paketti oli jostain syystä palautettu täältä Kämmenniemen konttorista takaisin lajittelukeskukseen
Lupasivat hoitaa asian!
No, äsken soitin tuonne palvelunumeroon ja kysyi, kun toi postinseuranta näyttää yhä paketin seisovan tuolla lajittelukeskuksessa
No ,siellä joku suttura vaan totesi että sun pitää soittaa lähettäjälle, siinä vaiheessa en ymmärtänyt
Mä sanoi ,että käske esimiehes puhelimeen,että saadaan tää asia selville.
Tää heppu lupasi selvittää asian ja pahoitteli asiaa.
Hän myös sanoi tekevänsä jonkun reklamaation tuosta konttorista joka oli lähettänyt tuon renkaan takaisin lajitteluun!
Eli pakettia odotellessa.
(Ps. Tuleehan noita kilometrejä noinkin tuohon renkaaseen