• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rengas kateissa apua!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ripee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ripee

New member
Sain POSTILTA ke 16.2 lapun ,että tilaamani rengas on tullut konttoriin.
Menin hakemaan rengasta parinpäivän päästä postista.
No, siinä postitäti mutisi itsekseen jotain ja kysyi ,että oonko hakenut paketin jo
omg.gif

No, mä sanoin että nyt mä sitä hakeen tulin!
Postitäti ei sitä tuosta meidän konttorista löytänyt (Kämmenniemen )
Käski soittaa postin palvelunumeroon.
No, sinne soitin eilen ja alkoi selvitystyö!
lopulta selvis , että paketti oli jostain syystä palautettu täältä Kämmenniemen konttorista takaisin lajittelukeskukseen
omg.gif

Lupasivat hoitaa asian!
No, äsken soitin tuonne palvelunumeroon ja kysyi, kun toi postinseuranta näyttää yhä paketin seisovan tuolla lajittelukeskuksessa
omg.gif

No ,siellä joku suttura vaan totesi että sun pitää soittaa lähettäjälle, siinä vaiheessa en ymmärtänyt
withstupid.gif

Mä sanoi ,että käske esimiehes puhelimeen,että saadaan tää asia selville.
Tää heppu lupasi selvittää asian ja pahoitteli asiaa.
Hän myös sanoi tekevänsä jonkun reklamaation tuosta konttorista joka oli lähettänyt tuon renkaan takaisin lajitteluun!
Eli pakettia odotellessa.
(Ps. Tuleehan noita kilometrejä noinkin tuohon renkaaseen
wink.gif
(

Voi viude mitä toimintaa..toivottavasti saat kumin alle ennen kevättä
smile_org.gif

Kyllä Posti osaa. Asian valoisa puoli on se, että vaikka renkaalle tulee paljon kilometrejä niin se ei kulu. Tosin Postin tuntien ne voivat kyllä vaikka repiä sen useampaan osaan.
033102ass_1_prv.gif

Tosta tulee ihan mieleen yksi tapaus, jossa posti kanssa vähän mokaili. Luke_ voi siitä kertoa enemmän jos haluaa..
confused_orig.gif
Ja pidä vain huoli etteivät yritä ollenkaan kusettaa sua..

Tosta tulee ihan mieleen yksi tapaus, jossa posti kanssa vähän mokaili. Luke_ voi siitä kertoa enemmän jos haluaa..
confused_orig.gif
No, kun kysyin kuka korvaa jos posti hukkaa,niin sain vastaukseksi että onko lähettäjä kirjannut paketin
omg.gif

En ymmärtänyt taaskaan vastausta
withstupid.gif

Onko kukaan saanut korvausta tavaroista jotka posti on hukannut/särkenyt ?

Tosta tulee ihan mieleen yksi tapaus, jossa posti kanssa vähän mokaili. Luke_  voi siitä kertoa enemmän jos haluaa..
confused_orig.gif
No, kun kysyin kuka korvaa jos posti hukkaa,niin sain vastaukseksi että onko lähettäjä kirjannut paketin
omg.gif

En ymmärtänyt taaskaan vastausta
withstupid.gif

Onko kukaan saanut korvausta tavaroista jotka posti on hukannut/särkenyt ?
Kaikkea ne osaa kysyäkin..

Se pakettihan on Orgin shopista eli meiltä lähtöisin ja toki sitten itse autetaan, jos posti meinaa sen lopulta kadottaa. Niin ei tosin ole käynyt vielä koskaan. Mutta kertahan se olisi ensimmäinenkin.

Erittäin tyytyväisiä ollaan oltu itse postin toimintaan. Esimerkillisen virheetöntä ja viiveetöntä tähän mennessä ja joka päivä lähtee kymmeniä paketteja.

Että katsotaan nyt, tuleeko eka tahra maineeseen. Laitathan meille tietoa, jos meinaa tulla lopullinen ongelma. Ilman rengastasi et jää. Sen lupaamme.
wink.gif

t. Shoppilaiset

Kiitoksia etukäteen tuesta
smile_org.gif

Huomenna pitäisi postista jonku hepun soittaa ja selvittää missä takanakki oleilee
nixweiss.gif

Soittivat äsken postista ja sanoivat että rengas on matkalla meidän konttoriin  
062802jumpie_prv.gif

Postitäti pahoitteli asiaa ja kysy että oisko jotain vaateita postilta.
No ,mä sanoin että jos sen renkaan nyt vain sais perille, niin se riittää mulle!
Toivottavastin eivät kerkiä lähettämään rengasta taas maakunta matkalle  
wink.gif

Hieman samaa kokemusta myös Suomen Postista.
Tilasin Saksasta Honda CBR1000RR Pirelli Dragon Corsa renkaat eteen ja taakse (Suomen takakumin hinnalla etu- ja takarenksu Saksasta btw).
Tilasin renksut aamulla ja parin tunnin kuluttua oli Saku firmalta toimitusvahvistus e-mailissa ja arvio että renkaat ovat minulla 2-4pv:n kuluttua. No, renkaat viipyivät ja viipyivät. 13pvn kuluttua postista soitti nainen ja kysyi että "koska sinä aiot tulla hakemaan nää isot renkaat pois täältä". Kerroin että heti kun saan niistä saapumis-ilmoituksen kotiini. Nainen mutisi "taasko se lappu on täälä jonnekin hävitetty".

Eli renkaat olivat tulleet Saksasta kolmessa päivässä Haagaan. Suomen Posti sitten jätti tuomatta/kadotti ilmoituslapun ja kumit makasivat tyhjän panttina postin hyllyssä 10pv.

No, renkaat tulivat kuitenkin kotitalliini. Halvalla ja nopsasti Saksasta Suomeen. Sitten sen jälkeen homma vähän viivästy...
tounge.gif

Back