• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rengaskimppa Rodamotosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TapaniT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TapaniT

New member
Tilaan ensi viikolla Rodamotolta renkaita. Jos joku on halukas tilaamaan samalla ja noutamaan renkaansa pääkaupunkiseudulta (Hki, Puistola tai Espoo, Suomenoja), niin olisi mahdollisuus saada kuljetuskustannuksia jaettua.

Jos kiinnostaa, niin laittakaa tähän ketjuun tiedot renkaista, jotka haluatte maanantaihin mennessä (viim. 2.4.2007). Tiedustelen tarkat hinnat sitten niistä ja laitan ketjuun näkyville, heti kun ne tulevat. Aikaa vahvistaa tilauksensa on seuraavaan torstaihin asti (5.4.) ja tilaus lähtee perjantaina.

Hintataso on noin 50 eur halvempi kuin ostettuna Suomesta halvasta liikkeestä. Itse tilaan MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17 hintaan n. 250 eur (+ lähetys). Lähetyskulut riippuvat kimpan koosta, maks. noin 20 eur / rengaspari.

Missä meinaat teettää rengastyöt ja paljonko kustantaa, auttaisi päättämään, kannattaako tilata?

Tilaan ensi viikolla Rodamotolta renkaita. Jos joku on halukas tilaamaan samalla ja noutamaan renkaansa pääkaupunkiseudulta (Hki, Puistola tai Espoo, Suomenoja), niin olisi mahdollisuus saada kuljetuskustannuksia jaettua.

Jos kiinnostaa, niin laittakaa tähän ketjuun tiedot renkaista, jotka haluatte maanantaihin mennessä (viim. 2.4.2007). Tiedustelen tarkat hinnat sitten niistä ja laitan ketjuun näkyville, heti kun ne tulevat. Aikaa vahvistaa tilauksensa on seuraavaan torstaihin asti (5.4.) ja tilaus lähtee perjantaina.

Hintataso on noin 50 eur halvempi kuin ostettuna Suomesta halvasta liikkeestä. Itse tilaan MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17 hintaan n. 250 eur (+ lähetys). Lähetyskulut riippuvat kimpan koosta, maks. noin 20 eur / rengaspari.
meillä tuli 10 rengasta hintaan 35e, että aika kova tuo max 20e per rengaspari
biggrin.gif
11 rengasta tulee sitten jo ilman toimituskuluja.

Kyllä siinä 100e ero napsahtaa helposti kun tilaa vaikka pirellin diablosetin.

Joo, laitoin noita hintatietoja yläkanttiin, niin ei tule sitten pettymyksiä. Jos ja kun halvemmaksi tulee, hyötyvät kaikki kimpassa tasapuolisesti.

Samalla periaatteella renkaanvaihto maksaa maks 70 - 80 egeä / pari alta alle tasapainotettuna. Itse teetän ehkä huollon yhteydessä, mutten ole vielä päättänyt. Tavoitehinta alle 40 egeä.

Voisin tulla kimppaan mukaan, itsellä ollut samoja suunnitelmia.
Rengas olisi sama MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17.

Rengastöitä teki ainakin Tokimoto viime kesänä hintaan 20€ per rengas alta alle. En tiedä tästä hetkestä, varmistakaa itse.

Metzeler Z6 120/70ZR17 + 180/55ZR17 320€ alle laitettuna tähän mennessä paras tarjous täällä kotomaassa, ei taida saada tilaamalla poljettua hintaa paljonkaan alemmaksi.

juu ei saa ite maksoin tos helmikuus rodamotos 200€
kotiin tuotuna ja ite alle vaihdettuna
033102bebe_1_prv.gif

z6 sarja
tosin kimppa tilaus kaverien kans eli ilmaset kulut

Rengastöitä teki ainakin Tokimoto viime kesänä hintaan 20€ per rengas alta alle. En tiedä tästä hetkestä, varmistakaa itse.
Samat hinnat oli mullakin kesällä, tuskin ne ainakaan kauheasti sitä hintaa nostaa. Kaiken lisäksi juhannuksen alla kun kävin ensin FN:lla kysymässä onko tilaa vaihtoon, ei ollu moneen viikkoon ja hinnat suht korkeet. Tokimotolle soitettuani sain ajan seuraavalle päivälle
thumbs-up.gif

Ja tosiaan Rodamotolta ne omat renkaat silloin hommasin, nyt ei kyllä ole tarvetta
confused_orig.gif

Neljäs setti samaa..

MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17

Pari tilaajaa vielä mukaan niin ei tule kuljetuskuluja (vai oliko se niin että 8 rengasta riittää?).

Onko mahdollista ottaa setin päälle vielä yksi takanen?
eli: MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17 + 180/55ZR17

Rodamoto myy renkaat yksittäin, eli hyvin onnistuu kaksi takasta.

Kysyn näistä tarjouksen ja laitan tiedot tähän jatkoksi heti kun Rodamoto vastaa.

Sori että oon myöhässä, mutta jos vielä mahtuu mukaan niin mullekin kelpais:

MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17

jake

Rodamoto hidastelee, eikä ole vielä antanut lopullista tarjousta. Tilaus menee pääsiäisen jälkeen.

Eiköhän jakez:llekin renkaat saada, mutta katsotaan nyt millainen tarjous saadaan.

Ilmeisesti kohta alkaisi olla tarvittava määrä kumeja ilmaisille postikuluille?

Jos renkaat tulee ilman toimituskuluja, niin voisin itsekin osallistua seuraavilla kumeilla:

Sportec M-1 / Sportec M-1  P 120 70 17 W Front / 190 50 17 W Rear  206,00 €  (VAT includeed)
ROADTEC Z6 180/55-17 W Rear  134,50 €  (VAT includeed)

Ei EHKÄ enää tule rahtivapaasti, vaan veloittavat kuljetuksesta 35€. Oppineet muiden tavoille.
Ei ainakaan enää tullut ilmatteeks viimeisin 16 renkaan tilaus.
Itse renkaiden hinnat kylläkin vielä kohdallaan.

Ilmeisesti kohta alkaisi olla tarvittava määrä kumeja ilmaisille postikuluille?

Jos renkaat tulee ilman toimituskuluja, niin voisin itsekin osallistua rengasparilla:

Sportec M-1 / Sportec M-1 P 120 70 17 W Front / 190 50 17 W Rear 206,00 € (VAT includeed)

Voin noutaa esim. Puistolasta mikä päivä tahansa, olen töissä siinä vieressä.
Jos tuossa on ~8 henkilöä tilaamassa ja tulee 35e rahtikuluja niin rahtikulut maksavat sen HUIMAT ~4e per nuppi
tounge.gif

Tai sitten oot laskenu tosi tarkan budjetin
wink.gif

Joo, tosiaan jos niin monta mukana niin samapa tuo että tuleeko ilmaisia rahteja.

Mutta jos niin moni mukana, niin kannattaa tosiaan kysyä joka setistä yhdessä tarjous, jos tilaukseen tulee esim. 20 rengasta. Voi olla että rodamoto pystyy vielä tiputtamaan hinnoista suuren tilauksen kohdalla.

Back