Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rupiaa vituttammaan kohta tuo Reifenversandin touhu.Reifenversand on asiallinen paikka. Toimitus alle viikossa ja postikulut oli muistaakseni n. 20€ kahdelta renkaalta.
sanoi:Hello,
yes, 234,32 € is the full invoice amount incl. freight to you.
You can pay by credit card and in advance to your bank account:
IBAN: DE17 4625 1630 0024 0664 82
SWIFT-BIC:WELADED1ALK
Konto-Nr.24066482
BLZ: 46251630
Sparkasse ALK
Reifen-Berg GMBH
57368 Lennestadt
regards
Mause
reifenversand.com
Onko kukaan tilannut tuolta mitään? Toimiiko palvelu?täälläkin edullisia renkaita...
http://www.mynetauto.com/
Tulipa tilattua kasa renkaita. Tilasin ke 3.5. ja renkaat tuli lähimpään postiin 10.5. eli voisi kutsua nopeaksi toimitukseksi. Ei oikeen ehtinyt edes odottelemaan.Onko kukaan tilannut tuolta mitään? Toimiiko palvelu?täälläkin edullisia renkaita...
Pitäisi 900RR:ään saada uusi takakumi ja tuolta näyttäisi saavan Metzeler / 180/55 ZR 17 TL 73W ME Z4 -renkaan ihan kohtuu halpaan hintaan..![]()
Olen tilannut ko paikasta usean satsin (n 15 renksua) renkaita luottokorttia käyttäen ja kaikki on mennyt todella tyylikkäästi. 5-7 päivää ja renkaat ovat olleet Suomessa juuri niin kuin pitääkin.Rupiaa vituttammaan kohta tuo Reifenversandin touhu.Reifenversand on asiallinen paikka. Toimitus alle viikossa ja postikulut oli muistaakseni n. 20€ kahdelta renkaalta.
Ei meinaa ole meikäläisen kohdalla toiminut.
Maililla olen yhteydessä ollut. Pyysin tarjouksen ja tarjous tuli. Pyysin vielä tarkennuksen, onko kaikki rahtikulut hinnassa sisällä. Tuli tämmönen maili:
Konto-Nr.24066482
Sparkasse ALK
Reifen-Berg GMBH
57368 Lennestadt
regards
Mause
reifenversand.com
No minähän vastasin, että hyvä näin. Ilmoitin että vahvistan nyt tilauksen ja olen juuri maksanut rahan pankistani. Maksoin 19.4.
No eipä ole vieläkään renkaita kuulunut. Usean kerran olen kysellyt mailitse niiden perään. Kerran tuli vastaus: "Do you have an order number?". Vastasin, että en ole mitään muuta saanut kuin tuon mailin ja liitin tuon mailin siihen vielä.
Eikä sitten taas ole mitään kuulunut.
Vittu mitä touhua. En suosittele kenellekään.
Muilla kokemuksia? Mitä helvettiä tässä nyt pitäisi tehdä?
Vertailun vuoksi:Tulipa tilattua kasa renkaita. Tilasin ke 3.5. ja renkaat tuli lähimpään postiin 10.5. eli voisi kutsua nopeaksi toimitukseksi. Ei oikeen ehtinyt edes odottelemaan.Onko kukaan tilannut tuolta mitään? Toimiiko palvelu?täälläkin edullisia renkaita...
Pitäisi 900RR:ään saada uusi takakumi ja tuolta näyttäisi saavan Metzeler / 180/55 ZR 17 TL 73W ME Z4 -renkaan ihan kohtuu halpaan hintaan..![]()
Aion itsekin jatkossa tilata tuolta; halvat hinnat vrt. Suomikaupat, helppo tilata ja nopea toimitus. Bandit 1200 S etu+takarengas (Metzelerin Z4) yht.195€, Suomen ovh. 344€; tosta ei kuitenkaan paljon alea saa, vaikka tinkis kuinka...
Onkos renkaista mitään kuulunu?Rupiaa vituttammaan kohta tuo Reifenversandin touhu.Reifenversand on asiallinen paikka. Toimitus alle viikossa ja postikulut oli muistaakseni n. 20€ kahdelta renkaalta.
Maililla olen yhteydessä ollut. Pyysin tarjouksen ja tarjous tuli. Pyysin vielä tarkennuksen, onko kaikki rahtikulut hinnassa sisällä. Tuli tämmönen maili:
Konto-Nr.24066482
Sparkasse ALK
Reifen-Berg GMBH
57368 Lennestadt
regards
Mause
reifenversand.com
No minähän vastasin, että hyvä näin. Ilmoitin että vahvistan nyt tilauksen ja olen juuri maksanut rahan pankistani. Maksoin 19.4.
No eipä ole vieläkään renkaita kuulunut. Usean kerran olen kysellyt mailitse niiden perään. Kerran tuli vastaus: "Do you have an order number?". Vastasin, että en ole mitään muuta saanut kuin tuon mailin ja liitin tuon mailin siihen vielä.
Eikä sitten taas ole mitään kuulunut.
Vittu mitä touhua. En suosittele kenellekään.
Muilla kokemuksia? Mitä helvettiä tässä nyt pitäisi tehdä?
Aika sopivat hinnat ainakin joissain. 1-3 rengasta tulee 25€ rahtimaksulla, neljännestä rahti pomsahtaa 50€:n.täälläkin edullisia renkaita...
Reifenversandiin vaihdoin kanssa juuri Rodamoton asiakkuudesta ja täysin olen tyytyväinen.Rupiaa vituttammaan kohta tuo Reifenversandin touhu.
Maililla olen yhteydessä ollut. Pyysin tarjouksen ja tarjous tuli. Pyysin vielä tarkennuksen, onko kaikki rahtikulut hinnassa sisällä.
Olen tilannut ko paikasta usean satsin (n 15 renksua) renkaita luottokorttia käyttäen ja kaikki on mennyt todella tyylikkäästi. 5-7 päivää ja renkaat ovat olleet Suomessa juuri niin kuin pitääkin.
Rupiaa vituttammaan kohta tuo Reifenversandin touhu.
Maililla olen yhteydessä ollut. Pyysin tarjouksen ja tarjous tuli. Pyysin vielä tarkennuksen, onko kaikki rahtikulut hinnassa sisällä.
Tuossa Foton tarinassa ihmetyttää pari asiaa: miksi on pyydelty tarjouksia mailitse kun kaikki hinnat näkyvät webikaupassa, miksi ei ole tehty tilausta webikaupan kautta, miksi on välttämättä haluttu maksaa pankkimaksuna kun webikaupassa luottokortilla olisi tilaus mennyt suoraan Reifenversandin tilausjärjestelmään ja lähtenyt liikkeelle samana päivänä?
Lopulta nakit tuli postissa nyt tiistaina 6pv. Eli toimitus kesti vain 48 päivää. Eikä varmaan olisi tullut vieläkään ilman .Orgin nimimerkin BMWR1100RT apua. Bemari väänti saksankielelle kyselyitä ja jo rupesi tapahtumaan.
Olivat siellä vissiin hukanneet sen mun tilauksen tai jotain sählänneet.
Talttapään ihmetyksen aiheisiin vastauksia:
1. Pyysin tarjousta mailitse, koska usein tarjous on näin parempi ja saan myös varmistuksen todellisista rahtikuluista. Eikä minulla ollut kokemusta Reifenversandin nettikaupasta enkä ollut välttämättä halukas opettelemaan sen käyttöä. Ymmärtääkseni minulla on oikeus tarjouspyyntöön myös ilman Talttapään lupaa.
2.En omannut tuolloin luottokorttia joten helpoin vaihtoehto minulle oli pankin tililtä maksu. Koskapa yritys tällaisen vaihtoehdon minulle tarjosi, oletan että voin sitä käyttää myös ilman Talttapään lupaa.
Edelleenkään en voi kyllä varauksetta tuota puljua suositella. Oma kokemukseni on aika huono. Lähettivät tarjouksen ja tiedot maksamista varten. Hoidin laskun heti ja oikeilla tiedoilla. Olivat vaan siellä päässä sählänneet.
Jos jollain tilaus-/maksutavalla homma ei toimi lainkaan, ei sellaista pitäisi edes tarjota. Ugh.
No joo, ehkä olisi aiempi kommenttini pitänyt pukea hieman vähemmän jälkiviisaan vittuilun muotoon, mutta muutamaa suurehkon volyymin webiputiikkia sieltä aidan toiselta puolelta seuranneena suosittelen vahvasti aina käyttämään tilausmuotoa jossa ei vaadita asiakaspalvelun osallistumista tarjous-, tilaus- tai maksun perilletulovaiheessa.1. Pyysin tarjousta mailitse, koska usein tarjous on näin parempi ja saan myös varmistuksen todellisista rahtikuluista. Eikä minulla ollut kokemusta Reifenversandin nettikaupasta enkä ollut välttämättä halukas opettelemaan sen käyttöä. Ymmärtääkseni minulla on oikeus tarjouspyyntöön myös ilman Talttapään lupaa.
2.En omannut tuolloin luottokorttia joten helpoin vaihtoehto minulle oli pankin tililtä maksu. Koskapa yritys tällaisen vaihtoehdon minulle tarjosi, oletan että voin sitä käyttää myös ilman Talttapään lupaa.
Edelleenkään en voi kyllä varauksetta tuota puljua suositella. Oma kokemukseni on aika huono. Lähettivät tarjouksen ja tiedot maksamista varten. Hoidin laskun heti ja oikeilla tiedoilla. Olivat vaan siellä päässä sählänneet.
Jos jollain tilaus-/maksutavalla homma ei toimi lainkaan, ei sellaista pitäisi edes tarjota. Ugh.
MyNETmotoon tilaus sisään maanantai-iltapäivänä, maksu samantien nettipankissa tilisiirtona. Tänään tuli kuittaus maksun perillesaapumisesta ja ilmoitus että renkaat lähtevät kohti Suomea eli lienevät ensi viikon ke-pe akselilla sitten perillä Tampereella. Toki tälläkin välillä voi joku kusta kuriiriliike GLS:n toimesta.Aika sopivat hinnat ainakin joissain. 1-3 rengasta tulee 25€ rahtimaksulla, neljännestä rahti pomsahtaa 50€:n.täälläkin edullisia renkaita...
sanoi:The following prices including VAT.
Metzeler Sportec M-3 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 237,80 Euros